کد خبر : 1398
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 دسامبر 2013 - 13:54

اعزام سالمندان محروم به مشهد مقدس در قالب کاروان حج فقرا

اعزام سالمندان محروم به مشهد مقدس در قالب کاروان حج فقرا

حسین دشتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آناج و با اشاره به اعزام 5200 نفر از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی به مشهد مقدس گفت: این کاروان زیارتی که بر اساس عبرات معروفی که ریارت امام رضا(ع) را حج فقرا می داند؛ با عنوان حج فقرا به مشهد عزیمت می کنند. مدیر کل

حسین دشتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آناج و با اشاره به اعزام 5200 نفر از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی به مشهد مقدس گفت: این کاروان زیارتی که بر اساس عبرات معروفی که ریارت امام رضا(ع) را حج فقرا می داند؛ با عنوان حج فقرا به مشهد عزیمت می کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی افزود: این افراد که به دوره کهولت سنی رسیده اند ولی به دلیل مشکلات مالی نتوانسته اند تا بحال به زیارت امام هشتم مشرف گردند؛ در قالب این کاروان تجربه زیارت امام رئوف شیعیان را کسب خواهند کرد.
وی افزود: اعزام این کاروان که حسرت دیدار نیز نامیده شده است روز جمعه 15 آذرماه همزمان با ماه صفر و در آستانه سالروز شهادت آن امام همام و از طریق قطار تبریز به مشهد مقدس خواهد بود.

دشتی ادامه داد: این اقدام که با استفاده از کمکهای مردمی جمع آوری شده در قالب همین موضوع و با همت کمیته امداد امام خمینی برگزار می شود؛ اهمیت خاصی در ایجاد روحیه نشاط و معنویت در اقشار محروم و بخصوص سالمندان که از آسیب پذیرترین شهروندان هستند؛ خواهد داشت.
خاطرنشان میشود 130نفر نیز از شهرستان شبستر عازم این سفر زیارتی خواهند شد

منبع:آناج

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.