کد خبر : 139737
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آگوست 2017 - 22:46

رسانه ها در مقابل توطئه های دشمنان، نقش مهمی را دارند

رسانه ها در مقابل توطئه های دشمنان، نقش مهمی را دارند

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر اهمیت رسانه‌ها گفت: در مقابل توطئه‌های دشمنان،رسانه‌ها، مطبوعات و متولیان فرهنگی و دینی باید در زمینه انفجار اطلاعات تلاش کرده و موفق عمل نمایند.

به گزارش شبسترنیوز،سرهنگ پاسدار محمد رضایی در جمع خبرنگاران شهرستان شبستر با اشاره به فلسفه وجودی سپاه پاسداران گفت: سپاه گفتمان مردم و دین است و همراه مردم است و اگر مردم را از سپاه حذف کنیم چیزی نمی‌ماند.

فرمانده سپاه شبستر با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شبستر افزود: خبرنگاران که حوادث و رویدادهای جامعه را منعکس می‌کنند در افکار عمومی نقش مهمی دارند.

رضایی با اشاره به توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: یکی از مؤلفه های علمیات روانی دشمنان تخریب اذهان عمومی و تلاش در زمینه جنگ نرم است.

وی با تاکید بر اهمیت رسانه‌ها عنوان کرد: در مقابل توطئه‌های دشمنان،رسانه‌ها، مطبوعات و متولیان فرهنگی و دینی باید در زمینه انفجار اطلاعات تلاش کرده و موفق عمل نمایند.

فرمانده سپاه شبستر نقش رسانه‌ها در مقابل عملیات روانی دشمنان را مهم برشمرده و افزود: ارتزاق فکری در جامعه مهم‌تر از مسائل جسمی است و نقش رسانه‌ها در جامعه تأثیرگذار و مهم است.

رضایی با بیان اینکه سپاه پاسداران بعد از دوران دفاع مقدس نیز  در کنار مردم در حماسه سازندگی کشور خوش درخشیده گفت: سپاه پاسداران با خدمتگزاری به مردم و اقدامات جهادی یادگارهای بزرگی از همت و تلاش مخلصانه خود را به دوست و دشمن نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: نقش سپاه خدمتگزاری با اخلاص به مردم شریف و نجیب جمهوری اسلامی ایران است و سپاه ناحیه شبستر نیز در عرصه خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر خدمت به مردم ابراز کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم ولی نعمتان مسئولین هستند و تک‌تک مسئولین باید در خدمت خالصانه به مردم تلاش کنند.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: ضمن تقدیر از اعتماد فرمانده سپاه عاشورا اعلام می‌کنم که بنده در سپاه شبستر به عنوان خادم مردم فعالیت کرده و دست بوس و نوکر تمام خانواده‌های شهدا هستم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.