کد خبر : 139539
تاریخ انتشار : شنبه 12 آگوست 2017 - 2:08

مشارکت بی نظیر خیرین در احداث مرکز سلامت سیس

مشارکت بی نظیر خیرین در احداث مرکز سلامت سیس

شهردار سیس گفت:مرکز سلامت روستایی و شهری حاج الهوردی جعفری سیسی به صورت مشارکتی توسط شورای اسلامی و شهرداری سیس و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز ظرف مدت بیست ماه تکمیل شده و به بهره برداری رسید.

به گزارش شبسترنیوز ،کریم ناصری در مراسم افتتاح مرکز سلامت روستایی و شهری سیس ضمن تقدیر از حضور معاون وزیر بهداشت و درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و امام جمعه شبستر گفت:شبستر یکی از شهرستان های خیرپرور استان وکشور است که  شهرسیس نیز  از این مقوله به دور نمانده است .

وی اظهار کرد:در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرهنگی و ورزشی ،کارهای بسیاری در شهر سیس با مشارکت خیرین انجام شده است.

شهردار سیس با اشاره به احداث پایگاه اورژانس سیس افزود:شهید «حمید دلارام» و شهیده بانو «فاطمه عنبراء» زوج اهل شهر سیس، راهی سفر زیارتی کربلا می شوند و براثر حادثه بمب گذاری در شهر کربلا که در سال ۱۳۸۴ رخ داد، به شهادت می رسند.

وی ادامه داد: پایگاه اورژانس سیس به وصیت و از طریق اهدای اموال این زوج شهید و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی احداث شده و هم اکنون خدمات ارائه می دهد.

شهردار سیس عنوان کرد:مرکز بهداشتی و درمانی سیس در دهه ۵۰ به همت خیر نیک اندیش مرحوم حاج الهوردی جعفری سیسی احداث شده بودکه تخریبی اعلام شده و شورای اسلامی و شهرداری سیس با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تفاهم نامه ای برای نوسازی ساختمان این مجموعه امضا کردند.

وی افزود:مرکز سلامت روستایی و شهری حاج الهوردی جعفری سیسی به صورت مشارکتی توسط شورای اسلامی و شهرداری سیس و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز ظرف مدت بیست ماه تکمیل شده و به بهره برداری رسید.

ناصری با تقدیر از مشارکت خیرین در احداث این مرکز گفت:سیسی های مقیم سراسر کشور از جمله تهران،اهواز،بندرعباس،خرمشهر،مشهد و تبریز و هچنین خیرین ساکن خود شهر در احداث این پروژه مشارکت داشته اند.

شهردار سیس در پایان از وزیر بهداشت،درمان و علوم پزشکی خواستار توجه به شهرسیس در جهت تبدیل وضعیت مرکز سلامت سیس به درمانگاه شبانه روزی شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.