کد خبر : 139461
تاریخ انتشار : جمعه 11 آگوست 2017 - 21:22

مرکز سلامت روستایی و شهری سیس افتتاح شد

مرکز سلامت روستایی و شهری سیس افتتاح شد

مرکز سلامت روستایی و شهری حاج الهوردی جعفری سیس با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت و جمعی از مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش شبسترنیوز،عصر امروز جمعه ۲۰ مرداد ماه ، مرکز سلامت روستایی و شهری حاج الهوردی جعفری سیس از توابع شبستر با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ،امام جمعه شبستر و جمعی از مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت.

منصور طالب پور در این مراسم با بیان اینکه شاهد به بار نشستن نتایج طرح تحول سلامت هستیم گفت: در دولت یازدهم شاهد اصلاح کالبدی مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان‌ها بودیم.

طالب پور با تقدیر از همت خیرین شهرستان و تلاش عوامل شبکه بهداشت و درمان افزود:نیروهای شبکه بهداشت همچون یک جهادگر متدین و پا بکار سعی می‌کنند برنامه‌های بهداشتی و درمانی را به پیش ببرند.

فرماندار شبستر با اشاره به آغاز فعالیت دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: امیدواریم در این دولت شاهد رشد در حوزه نیروی انسانی و ارتقای کیفیت خدمات مراکز بهداشتی و درمانی باشیم.

رضا عزیز زاده، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شبستر نیز در این مراسم با اشاره به پروژه‌های انجام شده در طرح تحول سلامت گفت: در طرح تحول ۵ خانه بهداشتی و ۲ مرکز سلامت به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار کرد: در شهرستان شبستر با جمعیت ۱۳۵ هزار نفری،۱۹ مرکز سلامت با داشتن ۳۵ تیم سلامت در حال فعالیت و ارائه خدمات به مردم این شهرستان هستند.

عزیز زاده افزود: مرکز سلامت روستایی و شهری سیس، دومین مرکزی است که در طول سال جاری با مشارکت خیرین به بهره برداری می‌رسد و مردم شهرستان شبستر علاقه‌مند کمک و مشارکت در حوزه بهداشت و درمان هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شبستر با اشاره به طرح‌های در حال انجام این شهرستان عنوان کرد: مرکز سلامت علیشاه با همت نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس و همچنین بخش سی تی اسکن بیمارستان فاطمیه شبستر در حال تکمیل شدن هست.

وی با بیان اینکه مرکز سلامت روستایی و شهری سیس با مشارکت دولت و خیرین احداث شده  افزود: این مرکز در مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر و مدت یک سال احداث شده و با دو تیم سلامت، سه مراقب سلامت و آزمایشگاه و دندانپزشکی به مردم ارائه خدمات می‌دهد.

رئیس شبکه بهداشت شبستر خاطر نشان کرد: مرکز سلامت سیس با هزینه کرد ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شبکه بهداشت و درمان تجهیز شده و در حال ارائه خدمات به مردم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.