کد خبر : 139228
تاریخ انتشار : جمعه 4 آگوست 2017 - 19:04

همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شبستر برگزار شد+عکس

همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شبستر برگزار شد+عکس

به مناسبت ولادت ثامن‌الحجج امام رضا (ع)، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان شبستر برگزار شد.

به گزارش شبسترنیوز،مردم با فرهنگ و ورزش دوست شبستر و شهرها و روستاهای اطراف این شهرستان در ساعت هفت صبح روز جمعه، به مناسبت  سالروز میلاد امام رضا (ع) در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شرکت کردند.

در این مراسم که از محل میدان نماز آغاز و به سمت پارک می‌شو شبستر ادامه داشت، جمعی از عوامل نظامی، انتظامی و مسئولین شهرستان شبستر نیز حضور داشتند.

اجرای برنامه‌های ورزشی و برگزاری مسابقه کنده کشی از سوی هیئت بدن‌سازی شهرستان شبستر  از دیگر بخش‌های همایش پیاده روی بود.

حسن دهقان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر در گفتگو با شبسترنیوز ضمن تقدیر از حضور مردم در همایش‌های پیاده روی خانوادگی گفت: باید تلاش کرد تا ورزش همگانی به‌عنوان بخشی از سبد نیاز خانواده‌ها معرفی شود تا شاهد افزایش نشاط در محیط خانواده به‌ویژه در میان مادران خانواده‌ها باشیم.

وی با اشاره به اهمیت ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش‌ها، ترویج فرهنگ ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی و نقش آن در سلامت افراد است.

دهقان با بیان اینکه ورزش کردن سبب ایجاد شادی و نشاط در روحیه افراد می‌شود، افزود: ورزش به بهبود شرایط روحی و روانی فرد دیابتی کمک و او را برای کنترل عوارض احتمالی ناشی از این بیماری توانمند می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر با تاکید بر ضروری بودن توجه به ورزش و تلاش برای توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، خاطرنشان کرد: انجام ورزش‌های همگانی علاوه بر اینکه موجب سلامتی بدن می‌گردد سبب ایجاد تعادل بین روح و جسم نیز می‌شود.

وی گفت: همایش‌های پیاده روی خانوادگی شبستر با همکاری ارگان‌های مختلف و همچنین پشتیبانی واحدهای تولیدی و اصناف این شهرستان در طول سال برگزار می‌شود

به گزارش شبسترنیوز،۳ عدد سکه بهار آزادی، دو کمک هزینه سفر به مشهدمقدس،۱۰ دستگاه دوچرخه کوهستان و ۵۰ بسته لوازم ورزشی و جوایز دیگر  از جوایز این همایش پیاده روی خانوادگی بود.

گزارش از بهمن بهزاد

تصاویر از:حمیدصدر و قربانعلی بختیاری

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.