کد خبر : 139161
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آگوست 2017 - 22:14

امنیت مردم و اقتدارنظام، خط قرمز سپاه پاسداران است

امنیت مردم و اقتدارنظام، خط قرمز سپاه پاسداران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت:فعالیت‌های اقتصادی سپاه برای کسب سود نبوده و در راستای عمران، آبادی و تحقق اقتصادی مقاومتی و برای مقابله با تحریم‌های دشمن است.

به گزارش شبسترنیوز، مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر در سالن شهید آوینی این ناحیه با حضور جمعی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولین و مدیران بسیج این شهرستان  برگزار شد.

حجت الاسلام حسن کاملی فر در این نشست با تبریک دهه کرامت گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران علی رغم خصومت‌ها،توطئه‌ها،تحریم‌ها تهدیدهای خصمانه دشمنان، روند روبه پیشرفت داشته و اقتدار ایران اسلامی کاملا مشهود و مشخص است.

وی اظهار داشت: موقعیت، شرایط و اقتدار نظام اسلامی قابل مقایسه با سالهای گذشته نبوده وروز به روز و لحظه به لحظه از شرایط مطلوب و قابل قبول و عزتمند برخورداراست  .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: درسایه شکل گیری نظام مقتدر انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه اسلام ناب  و امروز مکتب تشیع از شرایط بی نظیر برخوردار است  که در تاریخ مکتب تشیع تابه‌حال چنین وضعیتی از پیشرفت و اقتدار را شاهد نبوده‌ایم.

وی ادامه داد: وجود هوادران کثیر، عاشق، فداکار وجان نثار در مکتب تشیع در سراسر دنیا از افتخارات مکتب تشیع  در طول تاریخ است و در هیچ زمانی مکتب تشیع از چنین قدرت تأثیر گذاری برخوردار نبوده است.
کاملی فر با اشاره به تلاش‌ها و رشادت‌های مدافعان حرم بیان کرد: پیروزی مکتب اهل بیت عصمت و طهارت در عراق، لبنان وسوریه و همچنین حاکمیت سیاسی و امنیت  حاکم در منطقه خاورمیانه وجهان اسلام  به برکت انقلاب اسلامی ایران است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اقتدار موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:   توان و اقتدار موشکی ایران اسلامی فقط شعار و تبلیغات نیست اکنون  همه دنیا  متوجه شده که قدرت و اقتدار موشکی انقلاب اسلامی ایران یک واقعیت تردید ناپذیر است.
وی اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از افتخاراتش این بوده که همواره از دل تهدیدهای خطرناک و واقعاً سرنوشت ساز فرصت‌های بسیار مهمی برای نظام اسلامی  ایجاد کرده است کرده که حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) از این موارد است.
کاملی فر تاکید کرد: امروز دامنه تأثیر گذاری، الهام بخشی و الگودهی جمهوری اسلامی ایران روز به روز افزایش یافته  و هیچ مسئله سرنوشت سازی در منطقه خاورمیانه بدون تدبیر جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به تدابیر امام خمینی (ره) در خصوص بسیج خاطرنشان کرد: قدرت بسیج  که با تدابیر حکیمانه حضرت امام (ره) تحقق یافت  جبهه وسیع مقاومت اسلامی را در جهان شکل داده و نوید بخش آینده ای درخشان برای مکتب تشیع و نظام مقتدر انقلاب اسلامی ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اقتدار سپاه پاسداران در راستای امنیت نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: علی رغم اینکه دشمنان خارجی و داخلی، سپاه پاسداران را تخریب می‌کنند، سپاه در رسالت اصلی خود در دفاع از انقلاب اسلامی و مرزهای کشور تردید نکرده و نخواهد کرد.
وی ادامه داد: سپاه، تحث تأثیر تحریم دشمن و تبلیغات مسموم برخی مسئولین قرار نگرفته و امنیت مردم و اقتدار، خط قرمز  نظام و سپاه پاسداران است و سپاه  با برخورداری از آمادگی‌های دفاعی و نظامی هر عرصه ای که نظام نیاز داشته باشد، حضور خواهد یافت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان خاطرنشان کرد:فعالیت‌های اقتصادی سپاه  برای کسب سود نبوده و در راستای عمران، آبادی و تحقق اقتصادی مقاومتی و برای مقابله با تحریم‌های دشمن است.
در این مراسم با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات حجت الاسلام  سجاد توفیق راد، حجت الاسلام  رجب احمدی به  عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.