کد خبر : 139159
تاریخ انتشار : شنبه 5 آگوست 2017 - 1:07

برنامه ریزی لازم برای جمعیت شهرستان شبستر را داشته باشیم

برنامه ریزی لازم برای جمعیت شهرستان شبستر  را داشته باشیم

به گزارش شبسترنیوز،مهدی طاهری، در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شبستر با اشاره به جمعیت ۱۳۵ هزار نفری شهرستان شبستر براساس سرشماری سال ۹۵ گفت: باید برای این تعداد جمعیت، برنامه ریزی‌های لازم را داشته باشیم. وی افزود: اگر در تمام بخش‌ها بدون برنامه عمل کنیم موضوع به بحران و نوعی هرج و

به گزارش شبسترنیوز،مهدی طاهری، در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شبستر با اشاره به جمعیت ۱۳۵ هزار نفری شهرستان شبستر براساس سرشماری سال ۹۵ گفت: باید برای این تعداد جمعیت، برنامه ریزی‌های لازم را داشته باشیم.

وی افزود: اگر در تمام بخش‌ها بدون برنامه عمل کنیم موضوع به بحران و نوعی هرج و مرج تبدیل  می‌شود و ما به دنبال سود جمعیتی هستیم لذا نیاز است ادارات تمام شهرستان‌ها با ادارات کل استان ارتباط و هماهنگی تنگاتنگ داشته باشند.

  معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره برنامه اصلی اشتغال در شهرستان‌ها، سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری و سند تدبیر و توسعه شهرستان را در این راستا مهم و اساسی عنوان کرد.

طاهری  با اشاره به پتانسیل‌های موجود در شبستر و ظرفیت‌های آن تاکید کرد: با مدیریت مطلوب می‌توانیم زیرساخت‌های شهرستان را تقویت و برنامه نهایی را عملی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شبستر بر اساس آمارهای موجود، کمترین نرخ بیکاری در استان را دارا بوده و یکی از منابع قابل جذب در این شهرستان منابع روستایی است.

طاهری تاکید کرد: کلیه دستگاه‌ها باید در تغذیه منابع قرض الحسنه فعال باشند و این فرصت را به سمت روستاها گسیل دارند تا ایجاد واحدهای تولیدی در مناطق روستایی پیگیری و عملی شود.

معاون مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی طرح‌های تکاپو، پشتیبان، کارآفرینی اجتماعی و مستقل را  ۴ قالب برای طرح‌های اشتغال در شهرستان برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.