کد خبر : 139067
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 آگوست 2017 - 0:29

کلنگ زنی ساخت سالن ورزشی–تفریحی روستای هریس تسوج+تصاویر

کلنگ زنی ساخت سالن ورزشی–تفریحی روستای هریس تسوج+تصاویر

فرماندار شبستر در مراسم کلنگ زنی پروژه سالن ورزشی- تفریحی روستای هریس در منطقه تسوج با تاکید بر توجه به مناطق محروم و روستاها اظهار کرد: باید با ایجاد امکانات تحصیلی و رفاهی از مهاجرت نوجوانان و جوانان به شهرها جلوگیری کنیم.

به گزارش شبسترنیوز، منصور طالب پور در مراسم کلنگ زنی پروژه سالن ورزشی- تفریحی روستای هریس در منطقه تسوج با تاکید بر توجه به مناطق محروم و روستاها اظهار کرد: باید با ایجاد امکانات تحصیلی و رفاهی از مهاجرت نوجوانان و جوانان به شهرها جلوگیری کنیم.

وی اظهار کرد: احداث سالن ورزشی- تفریحی در روستای هریس منطقه تسوج موجب شکوفایی فعالیت های جوانان و نوجوانان این روستا می شود.

فرماندار شبستر با تقدیر از آموزش وپرورش منطقه تسوج به جهت اهتمام در جذب خیرین افزود: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، یاوران علم ودانش هستند که دعای خیر دانش آموزان همواره بدرقه راه آنها خواهد بود.

طالب پور با اشاره به برخی مشکلات روستای هریس، خواستار عزم و تلاش مسئولین شهرستان شبستر و بخش تسوج در راستای حل مشکلات و ایجاد رفاه و آسایش اهالی این روستا شد.

مشاور مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی نیز با تقدیر از مسئولین آموزش وپرورش منطقه تسوج در ساماندهی و جذب کمک های خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار گفت: بایدبه خیرین بهاداده شود و با احترام در حفظ و نگهداری فضاها و اماکن خیرساز بیشتر تلاش کرد.

وجدان پرست افزود: ایجاد و احداث سالن ورزشی عامل مهمی در جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی بوده و نشانه توجه متوازن و همه جانبه آموزش وپرورش به تمام بخش های فرهنگی_ آموزشی و ورزشی است.

رئیس آموزش وپرورش منطقه تسوج نیز کلنگ زنی پروژه سالن ورزشی تفریحی روستای هریس را در آستانه ولادت امام رضا (ع) به فال نیک گرفته و گفت: این پروژه نتیجه برگزاری جشنواره خیرین مدرسه سازو مدرسه یار در ارومیه وتهران است و جا دارد از خیرین بزرگوار به عنوان بازوان توانمند آموزش وپرورش یاد کرد.

به گزارش شبسترنیوز، این پروژه در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان باهمت خیرین بزرگوار آقایان حاج یداله غفاری و حاج میرحسین شبان حسینی در روستای هریس از توابع تسوج احداث می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.