کد خبر : 139059
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 جولای 2017 - 15:42

فوت ۲معلول و مسموم شدن ۹نفر بر اثر مسمومیت غذایی در موسسه قشقایی کافی الملک / علت حادثه بررسی می شود

فوت ۲معلول و مسموم شدن ۹نفر بر اثر مسمومیت غذایی در موسسه قشقایی کافی الملک / علت حادثه بررسی می شود

فرماندار شبستر با تایید فوت دو نفر از معلولان موسسه فاطمه قشقایی کافی الملک گفت: در اثر مسمومیت غذایی ۲ نفر فوت کرده و نه نفر به بیمارستان منتقل شده اند.

منصور طالب پور در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با تایید فوت دو نفر از معلولان موسسه فاطمه قشقایی کافی الملک گفت: در موسسه فاطمه قشقایی ۲ نفر از معلولان فوت کرده و نه نفر به بیمارستان منتقل شده اند.

فرماندار شبستر افزود:این حادثه از دیشب اتفاق افتاده و دلایل اولیه گفته می شود بر اثر مسمومیت غذایی است ولی مسئولین ذیربط از جمله شبکه بهداشت و درمان و پلیس آگاهی در محل حادثه برای بررسی و علت یابی حضور یافته اند.

طالب پور تصریح کرد:در اثر مسمومیت شدید متاسفانه ۲ نفر مددجوی جوان ٢۶ و ٢٩ ساله که مبتلا به بیماری تشنجی مزمن بودند فوت کرده و ٩ نفر به بیمارستان های شبستر و تبریز جهت مداوا انتقال داده شده اند.

وی خاطرنشان کرد:موسسه فاطمه قشقایی کافی الملک مرکز نگهداری معولان و بیماران ناتوان جسمی ،ذهنی و حرکتی است و نتیجه بررسی مسئولین اعلام خواهد شد.

به گزارش شبسترنیوز ،مرکز فاطمه قشقایی کافی الملک شهرستان شبستر در شهریور ماه سال ۹۵ با حضور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افتتاح شده و این مرکز  با زیر بنای سه هزار و ۵۰۰ متر مربع در سه طبقه به ظرفیت ۳۰۰ نفر از سوی خیر این شهرستان احداث شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.