کد خبر : 138841
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 آگوست 2017 - 15:32

اجرای طرح اوقات فراغت آسمانی ها در کانون های مساجدشهرستان شبستر

اجرای طرح اوقات فراغت آسمانی ها در کانون های مساجدشهرستان شبستر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر با تاکید بر غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان گفت: مدیران مسئول کانون‌های مساجد شهرستان توجه بیشتری به اجرای طرح‌های تابستانی کنند.

ابوالفضل الهوردیان در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز از اجرای طرح اوقات فراغت آسمانی‌ها در کانون‌های فرهنگی هنری فعال مساجد این شهرستان در رشته‌های آموزش قرآنی، احکام، فرهنگی، هنری، اعتقادی، اخلاقی، مهارت‌های زندگی و علمی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآنی و فرهنگی آموزشی در سطح کانون‌های مساجد عنوان کرد: مساجد مکان مورد اعتماد و اطمینان خانواده‌ها برای غنی سازی اوقات فراغت و آموزش برنامه‌های فرهنگی، مذهبی علمی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر با تاکید بر غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان گفت:مدیران مسئول کانون‌های مساجد شهرستان ،توجه بیشتری به اجرای طرح‌های تابستانی کنند.

وی با اشاره به اهمیت وجود برنامه‌های دینی و قرآنی در طرح‌های اوقات فراغت عنوان کرد: این اقدامات در طرح‌های مختلف اوقات فراغت شهرستان رعایت شده که بازخورد خوبی در میان جوانان و شرکت‌کنندگان در طرح‌ها داشته است.

الهوردیان ادامه داد: نسل جوان به علت دلیل حجم کم کاری، انرژی بسیاری را اضافه می‌آورد و این انرژی اگر در جهت صحیح استفاده نشود قطعاً تخریب زا است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر با تاکید بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت افزود: اوقات فراغت به عنوان یک پدیده فرهنگی، اجتماعی که در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و غیره مؤثر است موضوع مشترک بین مقام اقشار جامعه است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در طول تابستان افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر با همکاری مؤسسات و انجمن‌های مختلف،دوره‌های نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی و خبرنگاری و گزارشگری را در طول تابستان برگزار می‌کند.

الهوردیان ادامه داد:کلاس‌های خوش نویسی و نقاشی نیز ویژه تابستان در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت نمایند.

وی با تقدیر از همکاری خانه مطبوعات آذربایجان شرقی عنوان کرد: دوره کوتاه مدت خبرنگاری و گزارشگری در شهرستان شبستر شروع شده و علاقه‌مندان به خبرنگاری و مسئولین روابط عمومی ادارات در این دوره حضور می‌یابند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر از فعالیت گروه‌های مختلف هنری در شهرستان شبستر خبر داده و افزود: کار تولید و تهیه فیلم نیمه بلند « حاج ابوالقاسم» به کارگردانی عارف غفاری نژاد شروع شده و توسط هنرمندان در حال تولید است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.