کد خبر : 138577
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 جولای 2017 - 0:16

امینت پایدار در گرو داشتن نیروی انسانی قوی و فعال در کشور است‎

امینت پایدار در گرو داشتن نیروی انسانی قوی و فعال در کشور است‎

جانشین سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت:ورزشکاران بسیجی می توانند با حضور در صحنه و با روحیه معنویت و شادابی،در جهت امنیت پایدار انقلاب اسلامی تلاش کنند.

به گزارش شبسترنیوز ،سرهنگ پاسدار علی قادری درمراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال با تقدیر ازعوامل برگزاری این مسابقات و میزبانی سپاه شبستر گفت : خمودی وسستی سم مهلکی برای جوانان و نوجوانان است.

وی اظهار کرد: نوجوانان و جوانان ورزشکار بسیجی باید با حضور فعالانه درصحنه و با روحیه ونشاط درصحنه هایی که انقلاب اسلامی نیاز دارد حضور داشته باسند.

جانشین سپاه عاشورا، توانمدیها واستعدادهای جوانان ونوجونان بسیجی درسطح کشور را مثبت ارزیابی کرده و افزود:رشد ،شکوفایی وبالندگی جامعه اسلامی مرهون تلاشها و قهرمانیهای جوانان درحوزه های مختلف ورزشی است .

قادری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص ورزش عنوان کرد: امروز داشتن روحیه ای شاداب وبا نشاط درجامعه برای غلبه بر تهدیدات مختلف دشمن ،ضروری بوده وجوانونان ونوجوانان نقش مهمی در پایداری انقلاب اسلامی دارند.

جانشین سپاه عاشورا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت:امنیت ملی مؤلفه های متعددی داشته و نیروی انسانی ،نقش مهمی در این عرصه داشته و با نیروی انسانی قوی و فعال می توان اقتدار کشور را پایدار کرد.

وی ادامه داد:در کشورهای اطراف مان ، شاهد درگیری و جنگ هستیم و این در حالی است که به برکت وجود ولایت فقیه و حضور آحاد مختلف مردم در صحنه ،امنیت پایداری داریم.

قادری با تاکید بر شاخصه معنویت در جامعه بیان کرد:ورزشکاران بسیجی می توانند با حضور در صحنه و با روحیه معنویت و شادابی،در جهت امنیت پایدار انقلاب اسلامی تلاش کنند.

به گزارش شبسترنیوز،مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال کشور به میزبانی تربیت بدنی سپاه ناحیه شبستر در مدت سه روز با عنوان جام شهدای گمنام شهرستان شبستربا همکاری ارگان های مختلف این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.