کد خبر : 138536
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 جولای 2017 - 15:35

حضور ۴۰۰ ورزشکار بسیجی از سراسر کشور در شهرستان شبستر

حضور ۴۰۰ ورزشکار بسیجی از سراسر کشور در شهرستان شبستر

جانشین سپاه شبستر گفت:حضور ۴۰۰ ورزشکار بسیجی به همراه مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده زمینه را برای معرفی هرچه بهتر شهرستان شبستر فراهم کرده است.

به گزارش شبسترنیوز،سرگرد پاسدار هادی زندیه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شبستر درحاشیه افتتاحیه مسابقات فوتسال والیبال وفوتبال مرکز وشمال کشور که درشبستر برگزارمی شود در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز گفت : این مسابقات در راستای استعدایابی وشکوفایی جوانان ونوجوانان با حضور ۱۳ تیم از استان های مختلف کشور در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد : تمامی ظرفیتها و زیرساختهای لازم برای برگزاری این مسابقات درشهرستان شبستر با تلاش مجموعه سپاه ناحیه شبستر و همکاری ادارات و نهاد های مختلف شهرستان فراهم شده است.

زندیه با اشاره به روند و اهمیت برگزاری این دوره از مسابقات در شهرستان شبستر افزود:حضور ۴۰۰ ورزشکار بسیجی به همراه مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده زمینه را برای معرفی هرچه بهتر شهرستان شبستر فراهم کرده است.

جانشین سپاه شبستر با اشاره به تمهدیدات انجام شده در جهت برگزاری هرچه بهتر این مسابقات عنوان کرد:با توجه به ظرفیت های موجود شهرستان از جمله خوبگاههای مدارس و مهمانسرای دانشگاه آزاد اسلامی و وجود سالن های ورزشی متعدد میزبانی این مسابقات را به شهرستان شبستر محول کرده اند.

وی ادامه داد:شهرستان شبستر در زمینه های مختلف از جمله ورزش های رزمی ،والیبال و فوتسال سرآمد بوده و مسابقات مختلف کشوری و استانی در این شهرستان برگزار شده و همین موارد موجب شد شبستر به عنوان میزبان مسابقات فوتسال و والیبال مرکز و شمال کشور انتخاب شود.

سرگرد زندیه با تقدیر از همراهی مسئولین شهرستان شبستر و بخش خصوصی در جهت برگزاری هرچه بهتر این مسابقات از مسئولین و مردم شهرستان شبستر خواست در ادامه همکاری کنند تا مسابقات در سطح بالاتر به اتمام برسد.

به گزارش شبسترنیوز،مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال کشور به میزبانی تربیت بدنی سپاه ناحیه شبستر در مدت سه روز با عنوان جام شهدای گمنام شهرستان شبستربا همکاری ارگان های مختلف این شهرستان برگزار می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.