کد خبر : 138533
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 جولای 2017 - 0:41

آغاز مسابقات قهرمانی والیبال و فوتسال نوجوانان بسیج شمال کشور در شبستر

آغاز مسابقات قهرمانی والیبال و فوتسال نوجوانان بسیج شمال کشور در شبستر

معاون سازمان ورزش بسیج کشور گفت:مسابقات قهرمانی والیبال و فوتسال بسیج شمال کشور با حضور ۱۳ تیم از استان های مختلف و به میزبانی شهرستان شبستر برگزار می شود.

به گزارش شبسترنیوز، مسابقات قهرمانی فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال کشور صبح امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه در سالن ورزشی روستای بنیس شهرستان شبستر با حضور مسئولین کشوری،استانی و شهرستانی آغاز شد.

ابوالفضل قلی پور معاون قهرمانی سازمان ورزش بسیج ، در گفتگوی اختصاصی با شبسترنیوز گفت:مسابقات قهرمانی والیبال و فوتسال بسیج شمال کشور با حضور ۱۳ تیم از استان های مختلف و به میزبانی شهرستان شبستر برگزار می شود.

وی اظهار کرد:تیم های کسب کننده عناوین اول ،دوم و سوم بعد از اتمام این مسابقات به مسابقات نهایی که به میزبانی منطقه جنوب کشور برگزار خواهد شد ،دعوت می شوند.

مدیرعامل باشگاه مقاومت افزود:در این مسابقات ورزشی بیش از ۴۰۰ ورزشکار،سرپرست و مربی بسیجی حضور یاقته اند و امید است شاهد مسابقات خوبی باشیم .

قلی پور ادامه داد:این مسابقات در مدت سه روز با هدف جذب حداکثری بسیجیان و ارتقا و تعمیق معنویت و شادابی و نشاط در بین نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار می شود.

معاون قهرمانی سازمان ورزش بسیج با اشاره به میزبانی مسابقات خاطرنشان کرد:شهرستان شبستر شهری تاریخی و فرهنگی است و انسان هایی مهمان نواز و خون گرم در این دیار زندگی می کنند و خوشبختانه تاکنون با تلاش عوامل برگزاری مسابقات در سطح خوبی پیش رفته است.

به گزارش شبسترنیوز،مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال کشور به میزبانی تربیت بدنی سپاه ناحیه شبستر در مدت سه روز با عنوان جام شهدای گمنام شهرستان شبستربا همکاری ارگان های مختلف این شهرستان برگزار می شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.