کد خبر : 136195
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 ژوئن 2017 - 1:03

پیکر مطهر مادر شهیدان ابوالحسن و کریم صفری در بندرشرفخانه تشییع شد

پیکر مطهر مادر شهیدان ابوالحسن و کریم صفری در بندرشرفخانه تشییع شد

پیکر مادر شهیدان ابوالحسن و کریم صفری در بندرشرفخانه امروز بر دوش مردم قدر شناس شهرستان شبستر تشییع و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

به گزارش شبسترنیوز،پیکر بانو حاجیه خانم خدیجه عالمی مادر شهیدان ابوالحسن و کریم صفری در مراسمی با حضور مردم و مسئولان شهرستان شبستر   بر دوش مردم شهید پرور  تا گلزار شهدای بندرشرفخانه تشییع شده و در کنار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس آرام گرفت.

در این مراسم جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان،مسئولین، رزمندگان دفاع مقدس و بسیجیان شهرستان شبستر و بندر شرفخانه  از جمله امام جمعه ،نماینده سابق مردم شبستر در مجلس،جانشین سپاه و بخشدار مرکزی شهرستان شبستر حضور داشتند

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر مطهر مادر شهیدان ابوالحسن و کریم صفری به گلزار شهدای شهر شهیدپرور بندرشرفخانه منتقل شد و در جوار شهیدان گلگون کفن آرام گرفت.

شهید ابوالحسن صفری در تاریخ ۱۳۴۰ در بندرشرفخانه متولد و در ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در جزیره مجنون بشهادت رسیده و شهید کریم صفری در سال ۱۳۳۷ هم در بندشرفخانه متولد و در ۲۰ آذر ۱۳۶۰ در گیلانغرب شهد شهادت را نوشیده و پیکر شهید کریم صفری پس از سالها شناسایی و به زادگاهش منتقل شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.