کد خبر : 135569
تاریخ انتشار : جمعه 23 ژوئن 2017 - 15:10

سپاهیان دلاور سیلی محکمی به دشمنان زدند/برخی مسئولین بدانند که آمریکا قابل اعتماد نیست

سپاهیان دلاور سیلی محکمی به دشمنان زدند/برخی مسئولین بدانند که آمریکا قابل اعتماد نیست

امام جمعه شبستر گفت:تنها راه نابودی دشمنان اتحاد و تبعیت از رهبری است و دشمنان اسلام نیز بدانند ما امروز در جهت رسیدن به اهداف الهی خود قدمی عقب نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های آخرین نمازجمعه ماه مبارک رمضان با تاکید بر اهمیت داشتن ایمان در انسان گفت:باید دقت کنیم که دشمن در درون انسان ، همان نفس انسان است که اگر مواظب نباشیم راه را برای تمامی گمراهی ها باز خواهد کرد.

وی  با تقدیر و قدردانی از مردم روزه دار شهرستان شبستر به جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارکرد:روز قدس روز احیای اسلام است واز اینکه در جهت احیای اسلام قدم برداشته و حماسه ای دیگر آفریدید، تشکر می کنم و مردم باحضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس  موجب خوشنودی  امام زمان(عج)،امام خمین(ره) و مقام معظم رهبری شدند.

امام جمعه شبستر عنوان کرد:اقشار مختلف مردم ایران اسلامی  با حضور در راهپیمایی باشکوه روزجهانی قدس اعلام کردند که دشمنان اسلام هرگز نخواند توانست بر مسلمانان غلبه کنند.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود:قوه قضائیه نماد عدالت و اقتدار در جامعه است و امنیت کشورمان که از بزرگترین نعمت هاست در سایه وجود قوه قضائیه و نیروهای امنیتی و مسلح است و قوه قضائیه اکنون در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستاده است.

محمدزاده با اشاره به جنایت های دشمنان و حوادث تیرماه سال ۶۰ از جمله ترور مقام معظم رهبری و به شهادت رساندن شهید بهشتی و یارانش تصریح کرد:اکنون باید برخی مسئولین بدانند که دشمنان قابل اعتماد نبوده و نباید به آنان اعتماد کرد و اگر در مقابل آمریکا با مشتهای گره کرده نایستیم  واگر امروز نیروی های بسیجی و سپاهی وسیلی های شما مردم نباشد وضعیت کنونی را نداشتیم.

وی ادامه داد:بمباران شیمیایی سردشت نیز از دیگر جنایات دشمن است و باید توجه کرد که تا زمانی که آمریکا،خوی وحشی گری را کنار نگذاشته،هرگز دست از مبارزه برنداشته وسازش با آمریکا را برای خود ننگ می دانیم.

امام جمعه شبستر با تقدیر از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:در جنگ تحمیلی ،رزمندگان بر گوش صدام سیلی زدند و امروز نیز سپاهیان دلاور چنان سیلی محکمی به داعشیان زده و به موقع به فرمان مقام معظم رهبری عمل نمودند.

وی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به عموم مردم گفت:باید به زکات فطره که واجب است توجه کرد و این می تواند  در حل مشکلات مستمندان و مستضعفان تاثیرگذار باشد.

محمدزاده با تاکید بر پاسداشت خانواده های شهدا تصریح کرد:هرکس به خانواده های شهدا بی حرمتی کند،خیانت بر امانت شهدا نموده است و همه مدیون شهدا  و خانواده شهدا هستیم و نباید خانواده های شهدا در جامعه و ادارات مورد بی احترامی قرار گیرند.

خطیب جمعه شبستر با بیان اینکه باید  از افراط و تفریط پرهیز شود خاطرنشان کرد: هرکس باید حدود خودرا بداند و همه بدانند ،تنها راه نابودی دشمنان اتحاد و تبعیت از رهبری است و  دشمنان اسلام نیز  بدانند ما امروز در جهت رسیدن به اهداف الهی خود قدمی عقب نشینی نخواهیم کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.