کد خبر : 135329
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 ژوئن 2017 - 22:16

نقاشی دیواری «پدر موشکی ایران» در شبستر رونمایی شد+عکس

نقاشی دیواری «پدر موشکی ایران» در شبستر رونمایی شد+عکس

همزمان با حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی و مراکز تجمع تروریست های تکفیری داعش نقاشی دیواری با موضوع «شهید حسن طهرانی‌مقدم» در شبستر آماده رونمایی شد.

به گزارش شبسترنیوز، فرمایش مقام معظم رهبری در مورد شهید طهرانی مقدم که «سردار عالی قدر، دانشمند برجسته و پارسایی بی‌ادعا.» است موجب شد  شهرداری شبستر نسبت به نقاشی چهره این شهید سرافراز را به صورت خط نقاشی در یکی از خیابان های اصلی این شهر اقدام کند.

شهردار شبستر در این رابطه گفت: طهرانی‌مقدم ارادت و احترام ویژه‌ای برای رزمندگان، جانبازان و شهیدان قائل بود و مقتدرانه با سپاه دشمن روبرو ‌شد .

سیروس اشرفی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در این شهرستان زندگی می کنند، افزود: این موضوع نشان دهنده زنده بودن روح فرهنگ شهادت و ایثار در بین مردم شهرستان است و امیدواریم با این نقش های دیواری برنامه های متعدد فرهنگی برای ترویج ایثار و شهادت و با به تصویر کشیدن تمثال مبارک شهدا بر روی دیوارهای شهر، مردم بخصوص نسل جوان را با شهدا بیشترآشنا کنیم.

گفتنی است قادر فتحی استاد برجسته نقاشی و ابراهیم ایلخانی از دست اندرکاران این طرح در شبستر بوده اند که در کنار نقاشی های دیواری صورت گرفته در شبستر این طرح نیز به اجرا درآمده است.

خبرنگار: علیرضا خوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.