کد خبر : 133818
تاریخ انتشار : شنبه 5 آگوست 2017 - 18:10

طرح ملی «رحله ۳» ویژه طلاب و نوجوانان شبستر در حال برگزاری است+تصاویر

طرح ملی «رحله ۳» ویژه طلاب و نوجوانان شبستر در حال برگزاری است+تصاویر

طرح ملی «رحله ۳» (حفظ شبانه‌روزی چهار جزء قرآن کریم در دو ماه تابستان) ویژه طلاب و نوجوانان شهرستان شبستر در حال برگزاری است.

به گزارش شبسترنیوز، سیفعلی محمد زاده در مراسمی محفل انس با قرآن که در حاشیه برگزاری «طرح ملی رحله ۳» در حوزه علمیه امام خمینی (ره) شبستر برگزار شد گفت: معارف قرآنی باید در جامعه به صورت علمی و عملی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: دشمنان برای از بین بردن فرهنگ قرآنی و اهل بیت تلاش کرده و می‌کوشد اثر گذاری فرهنگ اسلامی در جامعه را از بین ببرد.

امام جمعه شبستر با تقدیر از اجرای طرح شبانه روزی حفظ قرآن کریم افزود: ان شاء الله شاهد گسترش این طرح قرآنی در سراسر کشور باشیم تا جوانان و نوجوانان علاقه‌مند از برکات این طرح بهره‌مند شوند.

محمدزاده خاطرنشان کرد: در تمامی برنامه‌های علمی و تربیتی باید اقشار مختلف جامعه را قرآن مأنوس کرد تا سبک زندگی اسلامی به صورت عملی در جامعه نهادینه شود.

 محمدرضا متقی فرد نیز در این مراسم با اشاره به روند برگزاری طرح حفظ شبانه روزی قرآن کریم در شبستر گفت: مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س)  با همکاری مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شبستر  «طرح ملی رحله ۳» (حفظ شبانه‌روزی چهار جزء قرآن کریم در دو ماه تابستان) ویژه طلاب و جوانان شهرستان شبستر   را برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: تمامی ظرفیت و امکانات مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شبستر در اختیار قرآن آموزان این طرح قرار گرفته و طرح به خوبی پیش می‌رود.

متقی فرد عنوان کرد: در طرح ملی رحله که مدت برگزاری آن ۵۳ روز است و ویژه اوقات فراغت تابستانی است٬ شرکت‌کنندگان که بیشتر نوجوانان و جوانان هستند چهار جزء از قرآن را حفظ می‌کنند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.