کد خبر : 133697
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 ژوئن 2017 - 2:08

گوشی موبایل سونی اکسپریا XZ Premium وارد بازار ایران شد؛ قدرتمند و خوش قیمت

گوشی موبایل سونی اکسپریا XZ Premium وارد بازار ایران شد؛ قدرتمند و خوش قیمت

به گزارش شبسترنیوز به نقل از کجت نیوز موبایل سونی اکسپریا XZ Premium ، جدیدترین گوشی هوشمند سونی به عنوان پرچمدار قدرتمند این شرکت به صورت رسمی و با قیمتی مناسب وارد بازار ایران شده است. در ادامه جزئیات فروش اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) در ایران را بازگو خواهیم کرد. شرکت ژاپنی سونی در

Image result for ‫موبایل سونی اکسپریا XZ Premium‬‎

به گزارش شبسترنیوز به نقل از کجت نیوز موبایل سونی اکسپریا XZ Premium ، جدیدترین گوشی هوشمند سونی به عنوان پرچمدار قدرتمند این شرکت به صورت رسمی و با قیمتی مناسب وارد بازار ایران شده است. در ادامه جزئیات فروش اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) در ایران را بازگو خواهیم کرد.

شرکت ژاپنی سونی در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) از جدیدترین پرچمدار خود با پردازنده قدرتمند و جدید اسنپدراگون ۸۳۵ و دوربین اصلی بسیار قدرتمند با نام اکسپریا XZ Premium  رونمایی کرد که باعث شد نگاه بسیاری از دوست داران تکنولوژی و موبایل را به سمت خود جذب کند. حالا پس از مدت‌ها گوشی وارد بازار جهانی شده و به زودی بازار موبایل شهر تهران نیز میزبان قدرتمندترین موبایل شرکت سونی خواهد بود.

Image result for ‫موبایل سونی اکسپریا XZ Premium‬‎

از جمله مشخصات سخت افزاری موبایل سونی اکسپریا XZ Premium باید به پردازنده هشت هسته‌‎ای اسنپدراگون ۸۳۵ با فرکانس ۲٫۴۵  و ۱٫۹ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰، صفحه نمایش ۵٫۴۶ اینچی با وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۸۰۷ پیکسل در هر اینچ، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۰ همراه با فلش LED، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی،  و باتری ۳۲۳۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳٫۰ کوالکام، حسگر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید ۷٫۱ نوقا اشاره داشت.

قیمت سونی اکسپریا XZ Premium در ایران

Related image

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) در حالی وارد بازار ایران شده است که سیاست‌های قیمت گذاری و تبلیغاتی کاملا مشابه با نسخه قبلی خود یعنی اکسپریا XZ خواهد داشت. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مدیران سونی در ایران، اکسپریا XZ Premium در هفته‌های اول عرضه فیزیکی دارای کارت هدیه خواهد بود؛ به این صورت که ۳۰۰ هزار تومان کارت هدیه برای اولین خریداران تا حدود ۲ الی ۳ هفته از شروع عرضه در دسترس خواهد بود که با این حساب قیمت تمام شده گوشی اکسپریا XZ Premium  به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای این افراد به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین پس از تمام شدن مهلت کارت‌های ۳۰۰ هزار تومانی، میزان هدیه در کارت‌های هدیه نقدی به ۲۰۰ هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد و در نهایت پس از تمام شدن مهلت ۲ الی ۳ هفته‎‌ای کارت‌های ۲۰۰ هزار تومانی، کارت هدیه نقدی ۱۰۰ هزار تومانی برای خریداران در دسترس خواهد بود.

فروش فیزیکی تلفن هوشمند سونی اکسپریا XZ Premium رسما در نمایندگی سونی در شهر شیراز با قیمت ۲ میلیون و پانصد هزار تومان  آغاز شده است که همراه با این موبایل مانند گذشته یک کارت هدیه به ارزش ۳۰۰ هزار تومان به شما تعلق خواهد گرفت. لازم به ذکر است که هم اکنون پیش خرید این گوشی از سوی برخی فروشگاه‌های آنلاین مجاز با گارانتی شرکت کامتل شروع شده است و شما می‌توانید با قیمت ۲ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان موبایل سونی اکسپریا XZ Premium را پیش خرید کنید.

Image result for ‫موبایل سونی اکسپریا XZ Premium‬‎

جالب است بدانید که اکسپریا XZ Premium  بعد از شیائومی می ۶، دومین تلفن همراه با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در ایران و یکی از پرچمداران با گواهینامه نظامی IP68 است. همچنین قرار شده است تا فعلا اکسپریا ایکس زد پریمیوم در دو رنگ مشکی و کروم عرضه شود که احتمالا رنگ کروم دارای ۱۰۰ هزار تومان تفاوت قیمتی باشد و شاهد برچسب قیمتی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی برای نسخه کروم این اسمارت فون در بازار ایران باشیم.

گفتنی است که گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در خارج از ایران دارای قیمتی در حدود ۷۵۰ دلار است که با این حساب قیمت اولیه آن در ایران مناسب است و نباید منتظر کاهش قیمت شدید این تلفن هوشمند و بیشتر از ۲۵۰ الی ۳۰۰ هزار تومان در سه ماهه اول ورود به بازار ایران باشیم؛ پس خرید آن با شرایط ویژه گزینه منطقی محسوب می‌شود.

در پایان باید گفت که عرضه سریع گوشی سونی اکسپریا XZ Premium به صورت رسمی در ایران آنهم با قیمت مناسب ۲ میلیون و پانصد هزار تومان، احتمالا در فروش پرچمداران بازار موبایل ایران مخصوصا سامسونگ گلکسی S8، سامسونگ گلکسی S8 پلاس و دیگر پرچمداران همچون هواوی P10، هواوی P10 پلاس، شیائومی  Mi 6 و ال جی G6 تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.