کد خبر : 133184
تاریخ انتشار : جمعه 2 ژوئن 2017 - 18:20

مسئول یا نماینده وقتی پشت تریبون می گوید:کف بزنید،نشان از نفوذ فرهنگ دشمن است

مسئول یا نماینده وقتی پشت تریبون می گوید:کف بزنید،نشان از نفوذ فرهنگ دشمن است

امام جمعه شبستر گفت:می گویند که سند ۲۰۳۰ دروغ است و موردی نیست و این در حالی است که به برخی از بندهای این سند عمل شده و برخی نیز به صورت مخفیانه عمل می شود که با هشیاری مقام معظم رهبری افشا شد.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان شبستر با اشاره به فضیلت های ماه رمضان گفت: تشنگی گرسنگی ماه مبارک رمضان یاد آور   روز قیامت است ودر این ماه ،مغفرت الهی بر همه هدیه می شود و باید تا فرصت است از این فرصت استفاده نماییم.
وی اظهار کرد:انسان  باید به ماه مبارک رمضان  دقت بیشتری داشته  و  در این ماه ،دست فقرا را بگیرید و همچنین باید توجه کرد که  تنها گرسنگی و تشنگی برای ما یادگار نخواهد ماندو  باید آثار تربیتی این ماه را نیز در نظر داشته باشیم.

امام جمعه شبستر افزود:اگر در این ماه دعا مستجاب نشود باید فهمید که اشکال از خود دعا کننده است و   آنهایی که از بیت المال دزدی نموده اند نیز باید توبه کنند و بیت المال باید باز گردانده شود.

محمدزاده با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)عنوان کرد: جوانانی که امام را ندیده اند باید با خواندن وصیت نامه  با اندیشه ها  وافکار امام آشنا شوند ، چرا که امام(ره) در وصیت نامه خود به اقشار مختلف مردم توصیه دارند.

وی ادامه داد:اسلام دینی است که همه را به سوی الهی دعوت می کند  و  امام خمینی(ره) احیاگر این دین  در کشور ایران بود که امروز شاگرد این عزیز امام خامنه ای با حمایت مردم  و با اقتدار  هدایت می کند.

امام جمعه شبستر با تاکید بر اهمیت حفظ نظام و انقلاب اسلامی ابراز کرد:امام خمینی(ره)فرموده اند:«حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است» و باید با اتحاد و هوشیاری مردم حفظ شود.

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سند ۲۰۳۰ تصریح کرد:می گویند که سند ۲۰۳۰ دروغ است و موردی نیست و این در حالی است که به برخی از بندهای این سند عمل شده و برخی را نیز می خواستند به صورت مخفیانه عملی کنند که با هشیاری مقام معظم رهبری افشا شد.

وی اضافه کرد:براساس سخنان آیت مکارم شیرازی در این سند، ۱۷ راه نفوذی فرهنگ دشمن  در نظام جمهوری اسلامی وجود داشته است و  باید دقت شود که دشمنان با دین ما مشکل دارند و تمام توطئه های دشمنان برای از بین بردن دین است و  دشمنان نیز باید بدانند که ما تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون مان از دین خود حمایت نموده وبا آنان مبارزه خواهیم کرد .

امام جمعه شبستر افزود:متاسفانه برخی مسئولین که می گویند در نظام اسلامی مسئول و نماینده هستیم ، به جای اینکه در تریبون مراسمات، آرزوی خیر و موفقیت کنند  ،می گویند کف بزنید، آیا این نفوذ فرهنگ دشمن نیست؟؟باید دقت شود که  ما برای این انقلاب شهید داده ایم.

خطیب جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با تبریک انتصاب حجت الاسلام آل هاشم به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از سوی مقام معظم رهبری برای آیت الله مجتهد شبستری آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.