کد خبر : 132587
تاریخ انتشار : شنبه 29 آوریل 2017 - 3:47

مسئولین از جوانان بیکار ،عذر خواهی کنند/اخلاق انتخاباتی رعایت شود

مسئولین از جوانان بیکار ،عذر خواهی کنند/اخلاق انتخاباتی رعایت شود

امام جمعه شبستر با تبریک هفته کار و کارگر گفت::بنده به نوبه خودم از جوانان بیکار عذر خواهی می کنم و مسئولین باید از جوانانی که بیکارند عذر خواهی نموده و به فکر اشتغال آنان باشند.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نمازجمعه این هفته شبستر با تاکید بر اهمیت  امر به معروف ونهی از منکر  گفت:این فریضه یکی از اوصاف تقواست و باید در جامعه نهادینه شود.

وی با تبریک ماه شعبان و فرا رسیدن میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: جانبازان بخشی از بدن خود را در راه اسلام تقدیم کرده و همچنین  پاسداران در راه اسلام از جان مایه می گذارند.

امام جمعه شبستر  با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت  امام زین العابدین(ع) افزود:مناجات اهل بیت برای سربلندی مسلمانان بوده وبه ما درس می دهند که نباید از دشمن ترسید و ملت ایران اسلامی با عمل به منویات و دستورات امام خمینی(ره) وتبعیت از مقام معظم رهبری تا آخرین نفس یک قدم  هم عقب نخواهد نشست.

محمدزاده به تسلیت شهادت تعدادی از مزبانان غیور نیروی انتظامی در مرز پاکستان  تصریح کرد:ضمن محکومیت این جنایت دشمنان  از زحمات مرزبانان غیور کشورمان قدردانی میکنیم و باید توجه کرد  که  دشمنان در آستانه انتخابات  توطئه برهم زدن امنیت کشور را در سر دارند و اعلام می کنیم که کوره خوانده اند و کاری نمی توانند بکنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد:شرکت در انتخابات وظیفه همگانی بوده و همه افرادی که به سن قانونی رسیده اند باید در انتخابات شرکت کرده و  افراد اصلح را انتخاب نماییم.

امام جمعه شبستر اظهار داشت:مردم باید با دقت در برنامه ها کاندیداهای انتخابات،اصلح را انتخاب کنند و برای اینکه دولت و شورای خوب داشته باشیم باید در انتخابات افرادی مومن،شجاع،مدیر،مدبر و نترس را انتخاب کنیم .

محمدزاده با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم و تاکید بر اهمیت قشر فرهنگیان ابراز کرد: معلمان باید شهید مطهری را به عنوان الگوی موفق شناخته و به فکر سلامت جامعه باشند.

وی گفت:شهید مطهری درمقابل فتوای امام بحث دیگری باز نکرده بود وباید  در انتخابات پیش  رو مثل شهید مطهری فردی اصلح را انتخاب کرد که از فرمان رهبری سرپیچی نکند.

امام جمعه شبستر با محکومیت توهین به امام رضا(ع) در برنامه یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در استان ایلام تصریح کرد:باید اخلاق انتخاباتی را در جامعه رعایت کرده و نباید اجازه دهیم که به مقدسات مان  توهین شود وامام رضا  نور چشم مردم ایران اسلامی است .

محمدزاده با تبریک هفته کار  و کارگر افزود:بنده به نوبه خودم از جوانان بیکار عذر خواهی می کنم و مسئولین باید از جوانانی که بیکارند عذر خواهی نموده و به فکر اشتغال آنان باشند.

خطیب جمعه شبستر  در پایان خاطرنشان کرد:قبول داریم  در بحث اشتغال کارهایی شده ولی باید  پرسید چقدر اشتغال  در جامعه ایجاد شده  و چه مقدار نان  در سفره  فقرا گذاشته شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.