کد خبر : 132311
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 آوریل 2017 - 2:26

تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سطح استان آذربایجان شرقی توسط بسیج سازندگی

تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سطح استان آذربایجان شرقی توسط بسیج سازندگی

فرمانده سپاه عاشورا گفت:کار نکرده بسیار است و خستگی در قاموس بسیج جایی ندارد و باید با هم افزایی و تعامل در راستای رسیدن به آرمان های انقلاب تلاش کنیم.

به گزارش شبسترنیوز،سردار غلام عسگر کریمیان،  در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا، با اشاره به نقش فعال و مؤثر سپاه در تمام زمینه های مورد نیاز انقلاب و کشور در کنار دیگر نهادها گفت:پیش برندگی مجموعه بسیج سازندگی بارز و مشخص است.

وی اظهار کرد:اساس انقلاب ،رسیدن به عدالت و روح توحید است و اگر ماهیت انقلابی از این ارزش ها تهی گردد از مسیر انقلاب خارج شده ایم و باید توجه کنیم که در نظام اسلامی،احکام اسلامی باید اجرا شود.

فرمانده سپاه عاشورا مهمترین حرکت برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب را خدمت به مردم دانست و افزود:کار نکرده بسیار است و خستگی در قاموس بسیج جایی ندارد و باید با هم افزایی و تعامل در راستای رسیدن به آرمان های انقلاب تلاش کنیم.

کریمیان با اشاره به حضور مردم با روحیه انقلابی در تمامی صحنه های انقلابی  عنوان کرد:حضور مردم ،پشتوانه هر نظام برای تولید قدرت و اقتدار ملی است و مطالبه رهبری از سپاه حضور فعال و مؤثر در صحنه ها است چنانکه آن حرکت به عنوان الگو برای جامعه قرار گیرد.

وی با تاکید بر جهاد کبیر در مقابل دشمن  اظهار داشت:نمی توان بدون رسیدن به استقلال اقتصادی به استقلال سیاسی دست یافت چرا که اگر استقلال اقتصادی نباشد در مرحله شعار باقی مانده ایم .

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت و نقش بسیج سازندگی در رسیدن به استقلال اقتصادی ابراز کرد:بسیج سازندگی اثبات می کند که با عمل جهادی و علی رغم امکانات کم می توان کارهای بزرگی انجام داد و این عین بهره وری است.

کریمیان ادامه داد:ما در زمینه منابع هیچگونه کمبودی نداریم و مدیریت انقلابی و جهادی حلقه مفقوده فعالیت ها و تلاش هاست و باید با وحدت در این عرصه تلاش کرد.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی  در پایان خاطرنشان کرد:قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سطح استان تشکیل شده در قالب این قرارگاه اقدامات مختلفی انجام می‌گیردکه از وظایف این قرارگاه در کنار دهستان قرار گرفتن و تلاش در جهت پیشرفت و آبادنی روستاهای آن منطقه است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار قائمی تجلیل و سرهنگ پاسدار جعفر رزمی،فرمانده سپاه ناحیه شبستر  به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی معرفی گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.