کد خبر : 132307
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 آوریل 2017 - 2:02

برنامه های هفته کارگر در شبستر تشریح شد

برنامه های هفته کارگر در شبستر تشریح شد

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبسترگفت : هفته کار و کارگر ایام بسیار مناسبی است که عزم و اراده کارآفرینان و کارگران این شهرستان، با توجه به ظرفیت های موجود نقش خویش را ایفا نمایند.

به گزارش شبسترنیوز،رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر در جلسه هماهنگی کمیته کارگری، کارفرمایی و تعاونگران این شهرستان که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد گفت : هفته کار و کارگر ایام بسیار مناسبی است که عزم و اراده کارآفرینان و کارگران این شهرستان، با توجه به ظرفیت های موجود نقش خویش را ایفا نمایند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از طرف مقام معظم رهبری به نام”اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” برنامه های این هفته را شامل: دیدار جمعی از نمایندگان کارگران و کارفرمایان با امام جمعه  و فرماندار شهرستان شبستر، غبارروبی مزار شهدا و تکریم و تفقد خانواده های شهداء کارگری اعلام کرد.

خدایی افزود : غیر از برنامه های در نظر گرفته شده، مسابقات فرهنگی و ورزشی و تجلیل از کارگران نمونه در طول این هفته در سطح واحدهای تولیدی این شهرستان برگزار می گردد که ان شاء الله حضور این قشر از جامعه به ویژه در نماز جمعه این هفته پررنگ خواهد بود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: این ایام فرصتی است تا از از نیروی کار در این شهرستان به ویژه کارگران جانباز و ایثارگر که از زیرساخت های حمایت از تولید داخلی است تجلیل شود.

علیرضا خوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.