کد خبر : 132149
تاریخ انتشار : جمعه 14 آوریل 2017 - 23:18

سیلاب شهرستان شبسترخسارت جانی نداشته است

سیلاب شهرستان شبسترخسارت جانی نداشته است

فرماندار شهرستان شبستر خبرداد:خوشبختانه اماکن مسکونی و تجاری هیچگونه خسارتی وارد نشده و تنها به بخشی از باغات خسارت وارد شده است.

به گزارش شبسترنیوز،بارش باران در شهرستان شبستر که از صبح امروز جمعه آغاز شده بود تا عصر ادامه داشت. ستاد مدیریت بحران شهرستان شبستر نیز صبح امروز نسبت به احتمال وقوع سیل در این شهرستان هشدار داده بود که این اتفاق هم افتاد.

فرماندار شهرستان شبستر در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با اشاره به جاری شدن سیل در برخی نقاط گفت:جاری شدن سیل در شهر کوزه کنان و روستاهای کافی الملک و کوشک از اطراف شندآباد موجب  وارد شدن خسارات به بخشی از باغات شده است.

وی اظهار کرد:بعد از جاری شدن سیل نیروهای امدادی،اجرایی ،راهداری  انتظامی و شهرداری ها در محل حضور یافتند.

منصور طالب پور افزود:خوشبختانه اماکن مسکونی و تجاری هیچگونه خسارتی وارد نشده و تنها به بخشی از باغات خسارت وارد شده است.

فرماندار شبستر ادامه داد:در سریع ترین زمان کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان شبستر برای برآورد خسارات وارده به باغات در نقاط وقوع سیل حضور خواهند یافت .

طالب پور در پایان ضمن تشکر از حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان شبستر در نقاط سیل زده خاطرنشان کرد:نیروهای امدادی و مدیریت بحران شهرستان شبستر در آمادگی به سر می برند.

یادآور می شود در اواخر خرداد سال ۹۵ نیز سیل به بخشی از شهرستان شبستر خسارت شدید وارد کرد که تاکنون خسارتی پرداخت نشده است.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.