کد خبر : 13208
تاریخ انتشار : شنبه 11 اکتبر 2014 - 8:53

خیال خام و سوخته غربی ها برای حمله به ایران به وسیله داعش

خیال خام و سوخته غربی ها برای حمله به ایران به وسیله داعش

رسانه ها عمده ترین عامل بزرگ جلوه دادن گروهک تروریستی داعش هستند در صورتی که باید پایگاه های خبری و خبرگزاری ها به نحوی قلم بردارند که استراتژیشان کم اهمیت جلوه دادن این گروهک تکفیری در عرصه فضای مجازی باشد.

mahdiii-300x191به گزارش  پایگاه خبری شبسترنیوز ، چند صباحی است با افزایش تحرکات گروهک تروریستی داعش ، اخبار این تروریست ها تیتر اول برخی از رسانه های داخل کشور شده است تا جایی که شایعاتی نیز در شهرهای مختلف کشور مطرح می شود که از همان نخست مضحک به نظر می رسد.

اما همین شایعات بود که احمدی‌مقدم فرمانده ناجا را به پاسخگویی واداشت تا بگوید: «در مرزها هیچ نگرانی از نظر تروریسم وجود ندارد» وی با تکذیب شایعه حضور داعش در کشور تصریح کرد: ایران اسلامی تکیه‌گاهی برای جلوگیری از فروریختن سایر کشورهایی که مورد حمله و تجاوز قرار گرفته بودند بدل شده است.

داعش یا جبهه النصره همان گروه هایی هستند که با حمایت های مالی و نظامی کشورهای آمریکا و اسرائیل برای ایجاد ناامنی و اغتشاش و همچنین تغییر نظام های اسلامی کشورهای عربی و کرد به وجود آمده و مطمئنا دیری نمی رسد که نتیجه این حمایت ها دامن گیر آنان نیز خواهد شد .

هدف اصلی آمریکا و اسرائیل و گروه های تکفیری دست پروده آنان در ابتدای امر جنگ روانی در سطح منطقه خاورمیانه و خشن جلوه دادن چهره اسلام با وضعیت لباس های ژولیده و بیرق های سیاه رنگ و جنایات بی حد و حصر که هیچ ارتباطی با انسانیت و اسلام ندارد است ، البته اسنادی وجود دارد که نشان می دهد در گذشته و پیش از تغییر این شرایط نیز این چنین برنامه‌ای وجود داشته و البته این برنامه ها با هدایت و طراحی خود آمریکایی ها است .

ناگفته نماند این عملیات روانی مصارف داخلی هم برای آمریکا و کشورهای غربی دارد. آمریکا چون می خواهد یک جنگ چند ساله دیگر را توجیه کند، باید بزرگ نمایی کند و بگوید، ما با گروهی می خواهیم بجنگیم که به دنبال قدرت اتمی و سلاح کشتار جمعی بوده، مثل کاری که در مورد اشغال عراق کردند !

البته برخی از کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی بیکار ننشستند و جور خیلی از رسانه های داخلی را کشیدند و با انتشار کلیپ های جالب طنز در این شبکه ها اعلام کردند که ما از مانور های داعش بر سر سربریدن شهروندان عراقی نمی ترسیم .

اما اینک فضای کشورمان بیش از پیش نیازمند فعالیت های گسترده رسانه های ارزشی است که وظیفه آنان مقابله با جنگ نرم دشمنان است .

خیال خام و سوخته غربی ها برای حمله به ایران به وسیله داعش

یکی از مهمترین بحث ها ، اخباری است که این روزها مبنی بر ادعای رویایی این گروه تروریستی در رسانه ها بخصوص رسانه های غربی منتشر شده است که در این خبرها ادعا شده است داعش طرح حمله به کشوری چون جمهوری اسلامی ایران را در دست دارد و میخواهد به تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی حمله کند !

اگرچه این طرح رسانه ای با هدف ایجاد رعب در افکار عمومی ، بزرگ جلوه دادن قدرت و برنامه‌های داعش و فشار بر جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا به کار گرفته شده است اما نباید فراموش کرد که این گروهک در موقعیتی نیست که بتواند تهدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند و وارد جنگ علیه قدرتمندترین کشور منطقه شود چرا که تأسیسات و برنامه هسته ای ایران نه تنها برای آنها بلکه رویایی دور از دسترس حتی برای دشمنان ایران همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی است .

اکنون این پرسش مطرح است که این موضوع یک رؤیای داعشی است یا یک پروژه آمریکایی جهت بزرگ کردن اهداف جنگ جدید در خاورمیانه به منظور اقناع داخلی از یک سو و وادار کردن کشورهای منطقه به همراهی با آن ! در اوضاع کنونی که دامنه بحران برای داعش روز به روز بزرگتر می شود، این گروه چگونه می تواند به فکر تهدید ایران آن هم در این ابعاد وسیع و دور از دسترس باشد؟

این گروهک ترویستی در صورتی به فکر حمله به ابر قدرت منطقه یعنی جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت که مسئولان داعش تصمیم گرفته باشند همگی به هلاکت برسند.

هر گونه تحریکات داعش علیه ایران به‌معنای اعلام عملیات نظامی علیه کشور پشتیبان خواهد بود و هیچ‌کدام از کشورهای همسایه این جرات را ندارند و این توانایی را در خود نمی‌بینند که در برابر ایران سرکشی کنند.

ناگفته نماند سیستم‌های مرزی جمهوریی اسلامی ایران کاملا قدرتمند است و نیروهای داعش که از توان رزمی ایران باخبر هستند جرات نزدیک شدن به ۱۰۰کیلومتری مرز جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

گزارش از : مهدی درخشانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مهدی گوزلی چهارشنبه , 29 اکتبر 2014 - 0:28

استفاده کردم. دست مریزاد

ع.ر.اشرافی شنبه , 8 نوامبر 2014 - 12:21

با سلام. احتراما این گزارش آقای درخشانی دقیقا ماهیت گروهک تروریستی داعش را برملا می نماید دستتان درد نکند آقای درخشانی خوب نوشته اید استفاده کردیم. منتظر گزارشات بعدی و رسای شما هستیم.