کد خبر : 131885
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مارس 2017 - 19:28

ثبت نام ۹۶داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان شبستر

ثبت نام ۹۶داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان شبستر

مسئول کمیته اجرائی انتخابات شهرستان شبستر از ثبت نام ۹۶داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان شبستر تا پایان روز سوم خبرداد.

به گزارش شبسترنیوز ،شهرام اقدم ساعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبسترنیوز با اشاره به آمار ثبت نام کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی در شهرستان شبستر گفت:تا ساعت۱۷ روز سوم ثبت نام کاندیداها ۱۸ نفر از شهرهای نه گانه داوطلب انتخابات شورای اسلامی شده اند.

وی اظهار کرد:ثبت نام کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی روستاها نیز در محل بخشداری های سه گانه شهرستان شبستر انجام می شود که تا ساعت۱۷ روز سوم ثبت نام ،۷۸ نفر داوطلب شده اند.

مسئول کمیته اجرائی انتخابات شهرستان شبستر ادامه داد: در بخش تسوج ۵۱ ،بخش مرکزی ۱۷ و بخش صوفیان ۱۰ نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستاها شده اند.

اقدم ساعی با بیان اینکه نداشتن برگه عدم‌ سوء پیشینه مانع ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی نیست افزود:طبق توافق بعمل آمده با نیروی انتظامی داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ برگه عدم سوءپیشینه نشده‌اند می توانند با حضور در فرمانداری و تکمیل تعهد نامه مبنی بر اظهار عدم پیشینه کیفری و ممهور نمودن مهر فرمانداری به نیروی انتظامی مراجعه نمایند که پس از انگشت نگاری  و بررسی اجمالی و تایید مرجع مربوطه موقتاً مراحل ثبت نام را طی نمایند.

مسئول کمیته اجرائی انتخابات شهرستان شبستردر بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد:داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام های خود را در روزهای اول انجام دهند تا اگر در روند ثبت نام بعلت ترافیک بالای سامانه در روزهای آخر و یا کمبود مدارک با مشکل روبرو شدند، در اسرع وقت رفع و عملیات ثبت نام تکمیل گردد.

به گزارش شبسترنیوز، ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفندماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا ششم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

dehyar چهارشنبه , 22 مارس 2017 - 20:54

از روستاها خبر تهیه کنید

dehyar چهارشنبه , 22 مارس 2017 - 20:57

در مورد روستاها خبر تهیه کنید