کد خبر : 131774
تاریخ انتشار : شنبه 18 مارس 2017 - 1:13

برجام در معیشت و اقتصاد مردم چه تأثیری گذاشته است؟

برجام در معیشت و اقتصاد مردم چه تأثیری گذاشته است؟

امام جمعه شبستر گفت:با دادن شعار هیچ مشکلی حل نمی شود و دولت و مجلس باید شفاف سازی کرده و بگویند چه کار کرده اند.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تاکید بر  کسب رضایت خداوند متعال گفت:مسئولین باید دقت و توجه داشته باشند تا مردم نمره خوبی دهند و در مسئولیت ها باید بارضایت خدا کار کنند.

وی اظهار کرد: در این اواخر سال باید توجه داشته باشیم  و به نامه اعمال خود دقت کرده و در رفتار و اعمال خود تجدید نظر کنیم و باید ببینیم روز به روز به مردم خادم تریم یا خائن تر ، باید فرض کنیم آخرین لحظه های عمرمان است و باید به حساب اعمال خودمان دقت داشته باشیم.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه با دادن شعار هیچ مشکلی حل نمی شود تصریح کرد:دولت ، مجلس و قوه قضائیه باید شفاف سازی کرده و بگویند چه کار کرده اند و باید ببینیم مردم در عرصه های مختلف پیشرفت کرده اند یا درجا می زنند .

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود:مسئولین باید در خصوص اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل و بحث برجام به مردم گزارش دهند که چقدر در معیشت و اقتصاد مردم تاثیرگذار بوده است.

امام جمعه شبستر با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار داشت:فاطمه کوثر .برای مردان و درس برای زنان است و ایشان نمونه بارز و کامل برای بانون در عرصه تربیت و ایمان و تقوا است.

وی اضافه کرد:فاطمه(س) در اقتصاد مقاومتی نیز الگو می باشد چرا که با دست خود نان خانواده را می پختند و در وضعیت فعلی نیز باید تمام خانواده ها اینگونه بوده و دولت نیز امکانات مورد نیاز را فراهم کند.

محمدزاده افزود:حضرت فاطمه(س) الگویی از باب مقاومت است که در جهت دفاع از ولایت جانش را فدا کرد و خانم ها باید همچون مادران شهدا از فاطمه و فرهنگش درس بگیرند.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه دشمن از زنان و جوانانی که رگ فاطمی دارند می ترسند عنوان کرد:به دشمنان اجازه نخواهیم داد که در مکتبی که رگ فاطمی دارد دست درازی کنند.

خطیب جمعه شبستر در پایان خاطرنشان کرد: نمونه مکتب فاطمی امام خمینی(ره) بودند که اجازه نفوذ دشمن را به دین ندادند و در وضعیت فعلی نیز  نباید به دشمن اجازه نفوذ فرهنگی داد و  باید با هوشیاری راه نفوذ دشمن را ببندیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.