کد خبر : 131730
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 مارس 2017 - 23:21

تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان سیل در بخش مسکن پرداخت می شود

تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان سیل در بخش مسکن پرداخت می شود

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان شبستر از اعطای تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان سیل۹۵ شهرستان شبستر در بخش مسکن خبرداد.

به گزارش شبسترنیوز احد کریم پور شندی در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک سال نو گفت:در سال ۹۵ شاهد حوادث و تلخی های متعددی بودیم و امیداریم سال جدید سالی پر از خوب و خوشی باشد.

وی با اشاره به حادثه سیل اواخر خرداد ماه سال ۹۵ و خسارات وارده به بخش مسکن اظهارکرد: با پیگیری های انجام شده توسط فرماندار محترم و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی به خسارت دیدگان  سیل در بخش مسکن تسهیلات کم بهره پرداخت می شود.

وی ادامه داد:خسارات وارده به بخش مسکن در شهرستان شبستر برآورد شده و در حدود ۲۳۰ مورد جهت  دریافت تسهیلات کم بهره معرفی می شوند.
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان شبستر بیان داشت: همه ما باید در برابر اینگونه حوادث طبیعی متوجه بوده و با ساماندهی مناسب و برنامه‌ریزی، از ایجاد خطرات و خسارت‌های احتمالی پیشگیری کنیم که ساخت و سازهای مناسب، بیمه حوادث منازل، بیمه محصولات کشاورزی و… از جمله این موارد است.

کریم پور با اشاره به خسارات وارده در بخش های مختلف در سیل سال ۹۵ خاطرنشان کرد:باغدارانی که سال گذشته محصولات خود را بیمه نکرده بودند با سیل به وقوع پیوسته به خوبی دریافتند که عواقب عدم بیمه محصولات باغی می تواند ضررهای جبران ناپذیری بر اقتصاد این اقشار وارد سازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.