کد خبر : 13172
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 اکتبر 2014 - 12:08

ستاد غدیرخم شبستر تشکیل شد

ستاد غدیرخم شبستر تشکیل شد

نشست ستاد غدیر شهرستان شبستر با حضور ائمه جمعه، جمعی از مسئولین و مدیران بسیج شهرستان شبستر در سپاه شبستر برگزار شد

IMG_0928-300x250امام جمعه شبستردر جلسه ستاد غدیر شهرستان شبستر با اشاره به اهمیت عید غدیر در روایات و آموزه های اسلامی گفت:عیدغدیرخم افضل اعیاد است و بزرگان و علمای دین اسلام همواره بر اهمیت و منزلت این عید بزرگ تاکید کرده اند.وی افزود:گسترش فرهنگ غدیر یک وظیفه همگانی است و تمامی مردم و مسئولین باید نسبت به این امر اهتمام ورزند.

به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز، امام جمعه شبستر دربخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:با توجه به هجمه های دشمنان اسلام و شیعه و تلاش آنان برای تضعیف جایگاه غدیر ،باید از تمام ظرفیت های فرهنگی موجود برای زنده نگه داشتن غدیر استقاده کنیم و نباید در این امر کوتاهی صورت گیرد.

محمدزاده در ادامه برتقویت فرهنگ دینی در شهرها و روستاهای شهرستان شبستر تاکید کرده و گفت:در حوزه فرهنگ مانیازمندتلاش های جدی و مداوم هستیم و باید با تدبیر ، بصیرت ، مدیریت و با استفاده از کارشناسان خبره و بصیر در جهت خنثی نمودن توطئه های فرهنگی دشمنان تلاش نمائیم.

حجت الاسلام توفیق راد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر و دبیر ستاد غدیرخم شهرستان شبسترنیز از تمامی اعضای ستاد غدیر این شهرستان خواست:تاباهمدلی ،همفکری و تجمیع تمامی ظرفیت های فکری و فرهنگی خود در جهت تکریم و توسعه برنامه های غدیر در شهرستان تلاش نمایند.

وی عید غدیر را به عنوان عیدالله اکبر در آموزه هاو روایات مسلم اسلامی معرفی کرده و از فرماندهان  حوزه های مقاومت بسیج   شهرستان خواست با باهمکاری پایگاه های مقاومت بسیج و شهرداری ها برنامه های مؤثری را   در شهرستان اجرا نمایند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فانوس سیس جمعه , 10 اکتبر 2014 - 19:43

پیشاپیش این عید بزرگ را بر همه شیعیان جهان بخصوص هموطنان و همشهریان عزیز تبریک وتهنیت میگوئیم .انشاالله خداوند توفیق دهد از شیعیان راستین آن امام معصوم باشیم فانوس سیس