کد خبر : 131678
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مارس 2017 - 0:12

پروژه ساماندهی گلزار شهدای شهرسیس افتتاح شد

پروژه ساماندهی گلزار شهدای شهرسیس افتتاح شد

طرح ساماندهی گلزار شهدای سیس با حضور امام جمعه شبستر،مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان،فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان شبستر افتتاح شد.

به گزارش شبسترنیوز،طرح ساماندهی گلزار شهدای سیس با حضور امام جمعه شبستر،مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان،فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان شبستر مورد بهره برداری قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدزاده در این مراسم با تاکید بر گرامیداشت یاد وخاطره شهدا گفت:شهدا مردان عمل نماد ایثار ،شهادت و فضیلت هستند و خدمت به شهدا،خدمت به اسلام،کشور ،ارزش ها و واقعیت هاست.

امام جمعه شبستر اظهار کرد:شهدا هادیان تمام اقشار جامعه از جمله مسئولین و جوانان هستند و اینان درس دادند که چگونه از حق و حقوق و بیت المال جامعه نگهداری و حراست نمائیم.

وی تاکید کرد:شهدا معلمان علمی و عملی جامعه بوده و در وضعیت فعلی ارزش قائل شدن به شهدا و ادامه راه و سیره عملی شهدا  نیاز اساسی جامعه است.

محمدزاده افزود:انسان هایی که در مسیر شهدا حرکت کنند در آخرت مورد شفاعت شهدا قرار  گرفته و اهل ایمان و عمل صالح همنشین شهدا هستند.

امام جمعه شبستر اقتدار فعلی نظام جمهوری اسلامی که با عظمت کامل در مقابل قدرت های زورگوی دنیا ایستاده است را مدیون شهدا هستیم.

وی با اشاره به وصایای شهدا تاکید کرد:شهدا وصیت کرده اند که مسئولین و اقشار مختلف مردم حول محور ولایت فقیه حرکت کنند و امروز باید همه به وصیت شهدا عمل کنیم.

محمدزاده با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد:باید با عمل به وصایای شهدا در انتخاب هایمان دقت کرده و در عرصه تشخیص مسائل سیاسی و مهم جامعه قوی باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم  با تقدیر از همکاری مسئولین در ساماندهی گلزار شهدا گفت:شهدا وظیفه خودشنان را انجام داده و ریل گذاری لازم را کرده اند .

وی تصریح کرد:باید از نق زدن پرهیز کرده و دقت کنیم که اگر مسئولین و نسل فعلی عرضه داشتند شهدا در زمان خودشان ثبات ایجاد کرده اند و باید ببینیم ما چکار کرده ایم.

صمدیان خاطرنشان کرد:هر کاری برای شهدا انجام دهیم باز کم کرده ایم و هزینه در راه شهدا سرمایه گذاری برای آینده مان می باشد و باید به این اصل توجه کنیم.

ناصری شهردار سیس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:امروز در کنار شهدا و با مرمت و ساماندهی گلزار شهدا وفاداری مان به آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا را اعلام کردیم.

وی خاطرنشان کرد:طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر سیس با کیفیت عالی معماری ایرانی و اسلامی  و در سال اقتصاد مقاومتی از سوی شهرداری سیس و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شبستر با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در ۳۵۰ متر اجرا شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.