کد خبر : 131389
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مارس 2017 - 2:18

فروشندگان مواد محترقه به پلیس معرفی شوند

فروشندگان مواد محترقه به پلیس معرفی شوند

فرمانده کلانتری خامنه گفت:دانش آموزان نه تنها نباید از این مواد ها استفاده کنند بلکه باید افرادی را که اقدام به فروش اینگونه مواد محترقه می نمایند را به پلیس ۱۱۰ گزارش نموده تا ماموران نیروی انتطامی آنان را به مراجع قضایی معرفی نمایند.

به گرارش شبسترنیوز،  سروان کرمی با حضور درهنرستان شهیدباهنر خامنه ودیگر مدارس دانش آموزان را نسبت به عدم استفاده از مواد محترقه آتش زا درآخرین روزهای سال ۹۵ درچهارشنبه سوری توصیه کرد.

فرمانده کلانتری خامنه اظهارکرد:نیروی انتظامی حافظ جان ومال مردم و ایجاد امنیت وآرامش مردم تلاش می کند وافتخار می نماید توانسته قدمهای مثبتی را به همراهی شما دانش آموزان و اولیای محترم قدم های مثبتی را بردارد.

کرمی افزود:دانش آموزان برای اینکه نه خود و نه خانواده شان را دچار گرفتاری و بلاهای خانمان سوز کرده و شادیهای خودرا به غم واندوه تبدیل از  مواد محترقه آتش زا خودداری نمایند .

وی ابراز کرد:دانش آموزان نه تنها نباید از این مواد ها استفاده کنند بلکه باید افرادی  را که اقدام به فروش اینگونه مواد محترقه می نمایند را به پلیس ۱۱۰ گزارش نموده تا ماموران نیروی انتطامی آنان را به مراجع قضایی  معرفی نمایند.

فرمانده کلانتری خامنه  با اشاره  به جرائم استفاده از مواد محترقه خاطرنشان کرد:درصورت دستگیری عاملان فروش ویا استفاده کننندگان طبق قانون برخورد جدی شده وتا اتمام رسیدگی به پرونده قضایی در بازداشت خواهند بود که بعداز صدور حکم از سوی قاضی پرونده شلاق و زندان و جزای نقدی نیز خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مهدی خوش روان شنبه , 11 مارس 2017 - 0:31

فروشندگان مواد را پس از دستگیری برای نظافت در بیمارستانهای سوانح وسوختگی و یا محل آتش نشانی برده و مجبور کنید با دست خالی توالت آن مکان ها را تمیز کنند