کد خبر : 131198
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فوریه 2017 - 22:59

انتقاد مدیر شبستر نیوز از عدم حضوربرخی مسئولین درجلسات ستاد ساماندهی امور جوانان/ستاد جوانان باید خروجی داشته باشد

انتقاد مدیر شبستر نیوز از عدم حضوربرخی مسئولین درجلسات ستاد ساماندهی امور جوانان/ستاد جوانان باید خروجی داشته باشد

مدیر پایگاه اطلاع رسانی شبسترنیوز در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان شبستر با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولین در جلسات مربوط به جوانان گفت:مثل اینکه سفر به هرمزگان برای برخی مسئولین مهم تر از مسائل و دغدغه های جوانان است.

به گزارش شبسترنیوز،بهمن بهزاد در هشتمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شبستر که صبح امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر برگزار شد با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولین در جلسات شورای ساماندهی امور جوانان شهرستان شبستر گفت:مثل اینکه سفر به هرمزگان برای برخی مسئولین مهم تر از مسائل و دغدغه های جوانان می باشد.

وی اظهار کرد:باید در بین مسئولین شهرستان شبستر نسبت به مسائل جوانان از جمله ازدواج،مسکن،اشتغال و هویت حساسیت های لازم ایجاد شود تا مشکلات این قشر حل شود.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی شبسترنیوز در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:ستاد ساماندهی امور جوانان باید خروجی داشته و بخشی از نیازهای جوانان حل شود.

وی با انتقاد از رفتار برخی مدیران بانکها با مراجعین و کسانی که می خواهند تسهیلات ازدواج ،کمیته امداد و … دریافت کنند عنوان کرد:برخی از این مدیران بانک ها به صورت دیکتاتوری با مراجعین برخورد کرده و در صورتی هم که فرد متقاضی به فرمانداری مراجعه کند با این افراد برخورد نامناسبی می کنند.

بهزاد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به فضای مجازی و اهمیت این مبحث اظهار داشت:علی رغم اینکه همه بر اهمیت فضای مجازی تاکید دارند ولی هیچگونه اقدامی در خصوص فضای مجازی و فرهنگ سازی در این مورد از جمله حمایت از رسانه های مجوز دار در فضای مجازی در شهرستان شبستر انجام نمی شود.

نماینده جوانان در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شبستر با انتقاد از افزایش بی رویه قلیان سراها در شهرستان شبستر خواستار جلوگیری از رشد این اماکن شد.

مدیر شبسترنیوز در بخش پایانی سخنان خود از مسئولین شهرستان شبستر خواستار درک قشر جوان  و حل مشکلات پیشروی شان این قشر فعال شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.