کد خبر : 131046
تاریخ انتشار : جمعه 24 فوریه 2017 - 16:20

شهدا،بهترین الگو وشاخصه تربیتی می باشند/مسئولین در حل مشکلات مردم تلاش کنند

شهدا،بهترین الگو وشاخصه تربیتی می باشند/مسئولین در حل مشکلات مردم تلاش کنند

امام جمعه شهرستان شبستر گفت:مسئولین باید به فکر حل مشکلات مردم بوده و در جهت کاهش تورم و عمران و آبادانی کشور تلاش نمایند.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تاکید بر اهتمام به دستورات دین اسلام گفت:انسان اگر از راه حلال روزی کسب نماید ،چون باخدا معامله ودر راه خدا انفاق می کند خدا مال وثروت او را افزون می نماید وهمان طورکه شهدا با خدامعامله کردند ودرراه جدا جان خودرا هدیه کردند خدانیز عمرآنهارا افزون نموده  و شهدا به حیات جاویدان دست یافته اند
وی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهارکرد:در ایام فاطمیه باید شان فاطمه زهرا(س) را حفظ نمایم و مراسمات روضه خوانی نیز برگزار شود.

امام جمعه شبستر با اشاره به فرا رسیدن روز تعلیم و تربیت افزود: یکی از بزرگترین رسالت ها و وظایف  آموزش وپرورش ،تربیت اسلامی و پرورش نوجوانان و دانش آموزان است وآثار تربیت اسلامی این است که این نوجوان هیچ گاه ظلم را قبول نمی کند .

وی ادامه داد:تربیت اسلامی موجب می شود که نوجوانان در تثبیت اسلام مقاومت نموده وبا پیروی از دستورات ولی فقیه با تمام وجود و انگیزه ایسادگی کنند.

محمدزاده با تاکید بر معرفی الگوهای دینی و سالم تصریح کرد:باید الگوهای دینی خود را به جای الگوهای بیگانه به نوجوانان و جوانان معرفی نماییم و از جمله این الگوها شهدا هستند و اینان را می توان به عنوان بهترین الگو وشاخصه  تربیتی معرفی کرد.

امام جمعه شبستر با اشاره به توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلام عنوان کرد:  دشمنان باتهاجم فرهنگی در صدد هستند که بین اسلام وجوانان فاصله بیندازد و ماباید هشیار بوده ودراین راه کوشا باشیم وازفرامین مقام معظم رهبری که بهترین راه درتربیت جوانان است ،استفاده نماییم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ابراز کرد:دفاع از حق وحقوق مظلومین وظیفه هرمسلمان بوده وتکلیف است  و دشمن درفکر ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی است و این مانند اختلافات قومی وحزبی به ضرر مسلمین است و در مقابله با توطئه های دشمنان باید تمام گروهها واحزاب تلاش کرده و با اتحاد و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه توطئه های آنان را خنثی نمایند .

خطیب جمعه شبستر با تاکید بر حل مشکلات مردم و بیان منویات مقام معظم رهبری در این خصوص خاطرنشان کرد:مسئولین باید به فکر حل مشکلات مردم بوده و در جهت کاهش تورم و عمران و آبادانی کشور تلاش نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.