کد خبر : 130984
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 فوریه 2017 - 2:05

پرداخت ۲۷۰ میلیون ریال وام کارگشائی به مددجویان کمیته امداد شهرستان شبستر

پرداخت ۲۷۰ میلیون ریال وام کارگشائی به مددجویان کمیته امداد شهرستان شبستر

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستر از پرداخت بیش از ۲۷۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشائی به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش شبسترنیوز، امیر شبان شبستری با اعلام این خبر گفت: این نهاد با هدف رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی نیازمندان و مددجویان تحت حمایت، طرح ها و برنامه های مختلفی را اجرا می کند و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشائی یکی از مهم ترین برنامه های این نهاد به جامعه هدف می باشد.

وی اظهارکرد : همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  بالغ بر ۲۷۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشائی به مددجویان تحت پوشش شهرستان شبستر پرداخت گردید.

شبان شبستری افزود: این میزان تسهیلات قرض الحسنه به ۲۱ مددجوی تحت حمایت و با توجه به مشکلات آنان از ۱۰تا سقف ۲۷ میلیون ریال از محل اعتبارات امدادی و به منظور رفع مشکلات معیشتی ، درمانی ، تحصیلی ، تعمیرات مسکن پرداخت شده است .

وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هدفمند و به فراخور نیاز مددجویان به آنها ارائه می شود، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) توجه ویژه ای به اقشار کم درآمد وبی بضاعت ساکن روستاهای دورافتاده و محروم دارد و با توجه به مشکلات عمده ای که در روستاها و بخش های محروم وجود دارد اولویت ما تامین وسایل ضروری زندگی نیازمندان در فصول مختلف سال است تا این قشر ضعیف جامعه دچار آسیب جدی نشوند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: کاهش وابستگی مددجویان به این نهاد و توانمندسازی خانواده ها از مهم ترین اهداف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشائی به مددجویان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.