کد خبر : 130970
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فوریه 2017 - 22:54

مقدمات ازدواج جوانان را ساده تر کنیم/سبک زندگی اسلامی حلقه فراموش شده جامعه است

مقدمات ازدواج جوانان را ساده تر کنیم/سبک زندگی اسلامی حلقه فراموش شده جامعه است

امام جمعه شبستر گفت:باید با از بین بردن تجملات، بدعت های سلیقه ای را از زندگانی مان بزداییم تا در ساماندهی زندگی جوانان موفق شویم.

به گزارش شبسترنیوز، حجت الاسلام محمدزاده در هشتمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شبستر با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت:امیدواریم برگزاری چنین جلساتی در حل مشکلات جوانان موثر واقع شود چرا که جوانان بزرگترین نعمت الهی و فعالترین عضو جامعه هستند .

وی اظهار کرد:در ساماندهی امور جوانان همه مسئولین و خانواده ها باید دست به دست دهند تا جوانان در زندگی شان به موفقیت دست یایند.

امام جمعه شبستر افزود:یکی از عوامل موفقیت جامعه اسلامی آشنایی با اصول و روش زندگی اسلام است و سبک زندگی اسلامی حلقه فراموش شده جامعه است که لازم است  اولیا و مسئولین در ترویج سبک زندگی اسلامی  تلاش کنند.

محمدزاده با تاکید بر ازدواج بهنگام جوانان اظهار داشت:نباید موضوع ازدواج جوانان با بحث اشتغال و تسهیلات بانکی پیوند یابد و باید به ازدواج با اندیشه زندگی آسان ،راحت،ایمن ، آرام بخش و ساده نگاه کرد.

وی ادامه داد:باید در جامعه زندگی عزتمند ، ارام بخش ، آبرومندانه ،بسیار راحت و کم هزینه را به عنوان الگو در بین جوانان ترویج دهیم تا در ساماندهی امور جوانان موثر واقع شود.

امام جمعه شبستر با اشاره به آمار کارمندان مجرد در دستگاه های اداری شهرستان شبستر تصریح کرد:این آمار نشان دهنده آفت بزرگی است و در حالی که این کارمندان از حقوق و امکانات بهره مند هستند ،مجرد مانده اند و باید حداقل توجه شود که امکانات به افرادی متاهل و کسانی که نیاز دارند داده شود.

وی ابراز کرد:باید توجه کنیم که مجرد ماندن آسیب های خیلی بیشتر در عرصه های فکری و اعتقادی دارد و برای جلوگیری از معضلات مجردی باید امورات پیشگیرانه مدنظر قرار داده شود.

محمدزاده با تاکید بر کاهش تجملات در زندگانی عنوان کرد:باید امورات و مقدمات ازدواج جوانان را ساده تر کرده و به دور از تجملات ،سبک زندگی اسلامی را مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد:باید با از بین بردن تجملات، بدعت های سلیقه ای را از زندگانی مان بزداییم تا در ساماندهی زندگی جوانان موفق شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.