کد خبر : 130930
تاریخ انتشار : شنبه 18 فوریه 2017 - 14:24

نجات ۴۷۸۰ سیل‌زده استان بوشهر و اسکان اضطراری ۵۴۴ خانوار/توزیع اقلام امدادی میان سیل‌زدگان+ تصاویر

نجات ۴۷۸۰ سیل‌زده استان بوشهر و اسکان اضطراری ۵۴۴ خانوار/توزیع اقلام امدادی میان سیل‌زدگان+ تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در بحران سیل استان بوشهر ۱۲۰ تیم عملیاتی و امدادی فعالیت دارند که تاکنون ۴ هزار و ۷۸۰ نفر از افرادی که گرفتار سیل بودند با تلاش امدادگران نجات یافته‌اند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، حسین درویشی با بیان اینکه جاری شدن سیل در استان بوشهر کم‌نظیر بوده است اظهار داشت: در این بحران بیش از ۱۲۰ تیم عملیاتی امدادی به استعداد ۴۰۰ نفر نیروی متخصص و زبده مشارکت داشتند و خدمات ارزنده‌ای به افرادیکه درگیر و گرفتار سیل بودند ارائه کردند.

وی با بیان اینکه ۹۵۶ خانواده در سیل استان بوشهر آسیب دیدند تصریح کرد:  تاکنون ۴ هزار و ۷۸۰ نفر  از افرادی که گرفتار سیل بودند با تلاش امدادگران نجات یافته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر  از اسکان اضطراری ۵۴۴ خانواده در جریان سیل استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: ۵۱۵ دستگاه خودرو که گرفتار سیل شده‌اند با تلاش امدادگران از مشکلات نجات یافتند.

درویشی با بیان اینکه سه سورتی پرواز بالگرد جمعیت هلال احمر استان بوشهر انجام شد افزود: در این عملیات‌های پروازی ۵ دامدار  که اطراف رودخانه مند دشتی گرفتار شدید سیل بودند نجات یافتند و هم ‌اکنون این عملیات ادامه دارد.

وی از گرفتار بودن دامداران در طغیان رودخانه مند دشتی خبرداد و گفت: هم اکنون ۵ دامدار دیگر در محاصره سیل و طغیان رودخانه مند هستند که عملیات امدادی هوایی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان بوشهر در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به توزیع اقلام امدادی و خوراکی به سیل زدگان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۵ دستگاه چادر امدادی و یک‌هزار و ۲۰۰ تخته پتور بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

درویشی با اشاره به توزیع ۵۸۹ تخته موکت بین افراد سیل زده در استان بوشهر افزود: بیش از ۳ هزار قوطی انواع کنسروجات و ۲۱۸ دستگاه بخاری والور و ۴۰۰ بسته مواد غذایی در استان بوشهر توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه امدادگران هم اکنون خدمات خود را برای یاری رساندن به افراد آسیب دیده ادامه می‌دهند بیان کرد: ۷ تن نایلون پوششی و دیگر نیازهای سیل زدگان در استان بوشهر توزیع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.