کد خبر : 130795
تاریخ انتشار : جمعه 17 فوریه 2017 - 16:42

مسئولین قبل از نمازجمعه عملکرد خود را بیان کنند/مردم به هیچ عنوان با فتنه گران آشتی نمی کنند

مسئولین قبل از نمازجمعه عملکرد خود را بیان کنند/مردم به هیچ عنوان با فتنه گران آشتی نمی کنند

امام جمعه شبستر گفت:به آقای فرماندار اعلام کرده ام که مسئولین در نمازهای جمعه بخش های سه گانه شهرستان شبستر قبل از برگزاری نمازجمعه عملکردشان را به مردم بیان کرده و اگر کم کاری کرده اند عذرخواهی کنند .

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نمازجمعه این هفته شبستر با تاکید بر انجام دستورات خداوند متعال گفت:خداوند اهدافی را برای انسان ها قرار داده و باید با تبعیت از فرامین خدا ،انسان به سوی آن اهداف قدم بردارد.

وی اظهارکرد:انسان اگر دراین  دنیا پشیمان شود می تواند جبران کند ولی درآخرت پشیمانی دیگر سودی ندارد ودرسایه تبعیت از فرامین الهی است که می توان به آن اهدافی که تعیین شده ،دست یافت.

امام جمعه شبستر با گرامیداشت سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در چهلم شهدای قیام مردم قم افزود: رژیم شاه با تبعید امام خمینی(ره)نتوانست فکر واندیشه امام را نیز تبعید ومنحرف نماید وجلو قیام امام(ره) را بگیرد .

وی ادامه داد:ازسال ۵۶ قیام های مردمی به اوج خود رسیده ومنجر به این شد که طاغوت درچهلم شهدای قم دست به کشتار مردم تبریز بزند و حرکت مردم تبریز در این حماسه حرکتی روشن و ماندگار بود .

محمدزاده با اشاره به اوضاع کنونی کشور تاکید کرد:ماملت آذربایجان با عمل به دستورات اهل بیت وامام خمینی(ره)، به رهبرمعظم انقلاب اعلام می کنیم که همچون شهدای ۲۹بهمن ۵۶عهدوپیمان بسته وراه آنها را تا آخرین قطره خون ادامه خواهیم داد.

امام جمعه شبستر با اشاره به دیدار جمعی از مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری اظهارداشت:همه مردم آذربایجان امکان این راندارند که به محضر آقا بروند ولی آقا در این دیدار فرمودند سلام گرم مرابه مردم آذربایجان برسانید.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان ابراز کرد:بحث آشتی ملی از مهم ترین سخنان ایشان بود که فرمودند:”مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟”
محمدزاده تصریح کرد:سرمنشأ دینی ملت ایران عاشوراست و نمی توان با کسانی که در روز عاشورا به قرآن و اسلام اهانت نمودند آشتی کرد چرا که آنها در مقابل اسلام ایستاده اند.

امام جمعه شبستر تاکید کرد:مردم به هیچ عنوان با فتنه گران و کسانی که رو در روی اسلام ایستاده وبه قرآن ورهبری اهانت نمودند آشتی نخواهند کرد وآشتی با آنها حرام است .

وی با اشاره به بخش های دیگر منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد:مسئولان بدانند که مردم در بعضی از مسائل گلایه داشته و از اعمال برخی از مسئولین راضی نبوده و مردم از نظام راضی هستند .

امام جمعه شبستر به مسئولین توصیه کرد:مسئولین باید دلسوز مردم بوده و وقت گذاشته و به درد مردم برسند و باید امکانات موجود منطقه در جهت حل مشکلات به کار گرفته شود و مسئولین باید با حضور در جمع مردم ،مشکلات مردم را لمس کنند.

محمدزاده با تأکید بر حل مشکلات مردم خاطرنشان کرد:به آقای فرماندار اعلام کرده ام  که مسئولین در نمازهای جمعه بخش های سه گانه  شهرستان شبستر قبل از برگزاری نمازجمعه عملکردشان را به مردم بیان کرده و اگر کم کاری کرده اند عذرخواهی کنند و  مشکلات مردم را حل کنند.

خطیب جمعه شبستر در پایان گفت:صاحب اصلی نظام جمهوری اسلامی ،مردم بوده و مردم باید نمره دهند که آیا مسئولین  در عملکرد خود موفق بوده اند یا نه .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.