کد خبر : 130650
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فوریه 2017 - 12:43

حضور حقارت بار در منزل سفیر سوئد قابل توجیه نیست/رفتار انقلابی رهبر معظم انقلاب در سفرهای خارجی/ روحیه انقلابی نباید به اضمحلال کشیده شود

حضور حقارت بار در منزل سفیر سوئد قابل توجیه نیست/رفتار انقلابی رهبر معظم انقلاب در سفرهای خارجی/ روحیه انقلابی نباید به اضمحلال کشیده شود

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: با توجه به اینکه بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده است، باید به شعار “استقلال آزادی، جمهوری اسلامی” به معنای واقعی کلمه، تحقق بخشیده شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از زیتون، سرهنگ علی قادری در چهارمین همایش گرامیداشت قیام تاریخی ۲۹ بهمن مردم تبریز اظهار داشت: مردم کشور از همان سال‌های اولیه‌ی وقوع انقلاب در سال ۴۲ به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفتند و تا کنون نیز پشتیبان آن بوده‌اند.

وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران را سه شاخصه‌ی مهم هدایت کرده است که رهبری، روحانیت و حضور پرشور مردم از آن جمله هستند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: وجود رهبری چون امام خمینی (ره) باعث به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد و با وجود محدودیت‌های رسانه‌ای در آن زمان، امام پیام حقانیت انقلاب را به گوش محرومان و مستضعفان در دورترین نقاط کشورنیز رسانید و چنانچه بارها نیز تاکید کرده بود که این حکومت، متعلق به محرومان و مستضعفان است.

قادری بر نقش آیت‎الله قاضی طباطبایی در قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز تاکید کرد و گفت: با توجه به تفکر خاصی که بین روحانیون تبریز در آن زمان وجود داشت، آیت‌الله قاضی طباطبایی به عنوان نماینده‌ای از جامعه‌ی روحانیون، دست به این حرکت انقلابی زد و اولین شهید این قیام را نیز دانشگاه تبریز تقدیم جامعه‌ی شهدای قیام ۲۹ بهمن تبریز کرد.

وی اظهار کرد: جرقه‌ی قیام خونین ۲۹ بهمن تبریز با هتک حرمت و فحاشی‌های رئیس کلانتری وقت بازار تبریز زده شد و مردم با تجمع در مسجد قزللی و اعتراض، مخالفت خود را با سیاست‌های غلط رژیم پهلوی و در دفاع از شهدای ۱۴ دی ماه قم نشان دادند.

وی با اشاره به اقدامت مردم تبریز در روز ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ گفت: مردم با تکیه بر باورهای دینی و آرمان‎های امام، مراکز فساد اعم از سینماها و قمارخانه‌ها و مشروب‌فروشی‌ها را برانداختند و عدالت‌خواهی و روحیه‌ی انقلابی خود را این چنین به نمایش گذاشتند.

 جانشین فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: به این ترتیب بود که استبداد آمریکایی و انگلیسی در کشور از بین رفت و در سایه‌ی حضور پرشور مردم انقلابی کشور و خون با برکت شهدا انقلاب به ثمر نشست و ما نیز باید به رسالت خود در این زمینه عمل کرده و اجازه ندهیم، خون شهدا و آرمان‌های انقلاب پایمال شود.

وی گفت: با توجه به اینکه بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده است، باید به شعار “استقلال آزادی، جمهوری اسلامی” به معنای واقعی کلمه، تحقق بخشیده شود.

قادری با اشاره به حضور حقارت بار وزرای اقتصادی دولت در منزل سفیر سوئد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری خود و در یکی از سفرهای خارجی، وقتی با تعارف مشروبات الکلی میزبان مواجه شدند، فوری جلسه را برای حفظ شان انقلاب اسلامی ترک کردند.

وی افزود: چرا باید به وضعی برسیم که وزرای دولت نه در خارج بلکه در داخل کشور برای انعقاد قرارداد، در منزل سفیر کشور طرف مقابل حاضر شده و با مشاهده زنان بی حجاب، جلسه را ترک نکنند؟

جانشین فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: نباید روحیه انقلابی در میان مسئولین بروی اضمحلال کشیده شود؟ حضور حقارت بار در منزل سفیر کشور خارجی به بهانه انعقاد قرارداد تجاری، قابل توجیه نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.