کد خبر : 129788
تاریخ انتشار : شنبه 11 فوریه 2017 - 2:58

مردم با حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن افتخار آفرینی کردند

مردم با حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن افتخار آفرینی کردند

امام جمعه شبستر با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت:امروز روز مبارکی برای مردم بوده و ملت با حضورشان در راهپیمایی افتخار آفرینی کردند .

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه شبستر  با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت:لازم است حرمت حضرت زهرا(س)  را در تمام خانه ها و جامعه حفظ کرده و فرهنگ اهل بیت و خصوصا حضرت زهرا(س) را احیا کنیم

وی اظهارکرد:حضرت زهرا(س)جایگاهی بسیار بالایی دارد که خداوند قائل شده و ایشان به عنوان گل سرسبد نظام آفرینش معرفی شده اند.

امام جمعه شبستر با اشاره به جایگاه و منزلت انسان افزود:انسان باید خود را با شاخص های معرفی شده بسنجد و لازم است برای همیشه آثار خیر ایمان و معرفت را حفظ کنیم.

محمدزاده با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ابراز کرد:امروز روز مبارکی برای مردم بوده و ملت با حضورشان در راهپیمایی افتخار آفرینی کردند .
وی ادامه داد:راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام های مختلفی داشت و مردم با حضور خود اعلام کردند که تنها راه سعادت ،نظام جمهوری اسلامی است .

امام جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: مسئولین دقت کنند که  شرمنده مردم نشوند و باید قدردان حضور در صحنه و انسجام و بصیرت مردم باشند.

وی اضافه کرد:مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه و عظمت حضور یافتند و هر کس دقت کوچکی می کرد می توانست شجاعت و توان مردم را ببینید.

محمدزاده با بیان اینکه مسئولین نوکر مردم هستند،اظهار داشت:با حضور مردم در صحنه مسئولیت مسئولین سنگین تر شده و مسئولین باید در تبعیت از دستورات امام خمینی(ره) و رهبری قدر ملت را دانسته و به مردم احترام کنند.

امام جمعه شبستر افزود:مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفته بودند که ملت در راهپیمایی۲۲ بهمن جواب رئیس جمهور جدید آمریکا را می دهند و ملت امروز با حضورشان اعلام کردند که اگر تا دیروز آمریکا می خواست خود را در نقش میش نشان دهد امروز ترامپ چهره و نقاب را کنار زده است.

وی ادامه داد:رئیس جمهور جدید آمریکا با اقدامات خود نشان داد که شیطان واقعی و بدون نقاب برای بشریت آمریکا می باشد .

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد:امروز بازاریان و اصناف نیز با حضور خود اعلام کردند که دشمنان بدانند نه خودشان و نه اجناس شان برای ما محترم نیستند و در استمرار و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی اجناس داخلی را برای فروش انتخاب می کنیم.

خطیب جمعه شبستر خاطرنشان کرد:پیام جهانی راهپیمایی ۲۲ بهمن این بود که تنها راه نجات بشریت در کل دنیا ،تبعیت از دستورات اسلام،قرآن،اهل بیت و راه امام و شهدا و تبعیت از دستورات رهبری است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.