کد خبر : 129718
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 فوریه 2017 - 1:47

بیانیه ستاد دهه فجرشهرستان شبستر در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن

بیانیه ستاد دهه فجرشهرستان شبستر در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن

ستاد دهه فجر شهرستان شبستر با صدور بیانیه ای از عموم مردم شهرستان شبستر دعوت کرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور فعال و پرشور داشته باشند.

  به گزارش شبسترنیوز،ستاد دهه فجر شهرستان شبستر با صدور بیانیه ای از عموم مردم شهرستان شبستر دعوت کرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور فعال و پرشور داشته باشند.

در این بیانیه آمده است:

 

ونُرِیدُاَنْ نَمُنَّ عَلَی الّذِینَ اْسْتُضْعِفُوا فِی الْاَرْضِ و َنَجْعَلَهُمْ اَئِمَّهَ وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِین

۲۲بهمن روز تجدید عهد با اسلام،انقلاب و ادامه راه روشن امام خمینی(ره)  است.  

                                                                                         ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

باعرض تبریک و تهنیت سی و هشتمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام و امام شهیدان، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)  و تکریم و تعظیم از فداکاری های ملت فهیم ایران، از اهالی متدین، شجاع و ولایتمدار شهرستان  شبستر، بویژه مردم غیور و همیشه در صحنه شبستر دعوت می شود با استعانت از خداوند قادر و متعال جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشان دادن استقامت و پایداری در دهه چهارم انقلاب اسلامی، در سال (اقتصا مقاومتی اقدام و عمل) تا دست یابی به اهداف نهایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امسال باشکوه تر و پرشورتر از سالهای قبل در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که روز رهایی ملت ایران از زیرسلطه استعمارگران و روز نائل آمدن به نعمت بزرگ استقلال، آزادی وجمهوری اسلامی ایران است، شرکت فعال نمایند.

مردم با این حضور میلیونی وسرنوشت ساز حماسه بیاد ماندنی، وحدت، انسجام، عزت واقتدار، آگاهی و بصیرت و پویایی خود را به نمایش بگذارند و با اطاعت از فرامین ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، روحیه انقلابی برادران مسلمان درمنطقه را تقویت و پاسخ کوبنده و پشیمان کننده به تهدیدها، تحریمها، توطئه ها و ترفندهای استکبارجهانی و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و ایادی خودباخته آنان بدهند. امید است همچنان که در عرصه های مختلف علمی،فناورآری، دفاعی و بین المللی توانسته ایم اقتدار ایران عزیز را به مظلومان عالم هدیه و برای دشمنان درس عبرت دهیم آماده شرکت در یک انتخابات با شکوه و با عظمت باشیم.

مراسم باعظمت راهپیمایی۲۲بهمن در شهر شبستر، روز جمعه باحرکت ازمساجد ،مدارس ، محلات و … به سمت میدان نماز شروع  شده و از ساعت ۱۱ صبح  به سمت فرمانداری و بالعکس جهت ادامه برنامه (سخنرانی با حضور مقام مدعو از استان -اجرای سرود و ..) در میدان نماز حضور خواهند یافت.

لازم بذکر است از ساعت ۱۰:۳۰ در میدان نماز جشن پیروزی با اجرای سرودهای انقلابی توسط گروههای هنری برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم راهپیمایی در دیگر بخش ها و شهرهای شبستر برگزار خواهد شد.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.