کد خبر : 129620
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فوریه 2017 - 12:02

یک هزار میلیارد تومان نقدینگی دستِ تولیدکنندگان استان دادیم/ در ۹ ماهه‌ی اول سال جاری بیش از ۹۰۰ هزار تن از محصولات تولیدی صادر شده است

یک هزار میلیارد تومان نقدینگی دستِ تولیدکنندگان استان دادیم/ در ۹ ماهه‌ی اول سال جاری بیش از ۹۰۰ هزار تن از محصولات تولیدی صادر شده است

جبارزاده گفت: با همکاری بانک‌های استان نزدیک یک هزار میلیارد تومان نقدینگی به واحدهای تولیدی تزریق شد تا با افزایش سرمایه‌ی در گردش، شاهد رونق واحدها باشیم.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده عصر دیروز در جشنواره بزرگ کار آفرینان و تعاونگران برتر، کارگران و واحدهای نمونه استان آذربایجان‌‌شرقی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت:

کارگران پرتلاش سنگر نشینان تولید هستند و کار در کارخانه‌ها امروز ارزشش کم از مبارزات دوران انقلاب نیست.

وی با اشاره به نگاه مدیران و مسئولان استان به تولید و آخرین عملکرد طرح رونق تولید در آذربایجان‌شرقی، ابراز کرد: دولت یازدهم خود را رقیب تولید کننده و بخش خصوصی نمی‌‌داند، بلکه خود را موظف به تسهیل امور آنان می‌داند.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: هر آنچه که در استان موانع تولید تلقی می‌شد طی جلساتی با شنیدن نکته نظرات کار آفرینان و اهالی تولید از راه پیشرفت و ترقی برداشته شد.

وی نگاه دولت به آیین نامه‌‌ها و قانون را رویکرد حل مشکلات دانست و بیان داشت: با توجه به فرمایش رهبری با نام گذاری امسال به عنوان سال اقدام و عمل، مدیران اجرایی استان بارها با حضور خود شاهد مشکلات تولید کنندگان در همه شهرستان‌‌ها وشهرک‌ها بودند و با پیگیری‌شان راه حل‌هایی برای حل مشکلات تولیدکنندگان پیدا شده است که امروز چه در بخش تولید، صنعت و کشاورزی یا خدمات تولید کننده‌ای نداریم که مشکلی مطرح کرده باشد و مدیران اجرایی از کنارش بی‌تفاوت بگذرد.

جبارزاده افزود: آنچه امروز در رابطه با عملکرد طرح رونق تولید تا امروز به صورت آنلاین در سامانه به ثبت رسیده است، ۵۷۶ واحد تسهیلات سرمایه در گردش به میزان  ۴۰۰ میلیارد تومان ارائه شده است که ۴۰ واحد آن کشاورزی و ۳۳۶ واحد آن صنعتی است.

این مقام مسئول اعلام کرد: سیستم بانکی استان از منابع مالی خود به تعداد ۴۸۱ واحد به مبلغ ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات داده است که در مجموع نزدیک هزار میلیارد تومان به بخش تولید استان آذربایجان شرقی تزریق نقدینگی و سرمایه در گردش شده است.

وی با اعلام ایجاد موقعیت شغلی برای حدود ۱۳ هزار نفر در واحدهای تولیدی سطح استان اذعان داشت: با توجه به عملکرد دولت در طول سال جاری، هم اکنون نباید یک واحد تولیدی با مشکلی مواجه و یا با سیستم اداری و مالی درگیر باشد، مگر واحدی که تولیدات‌شان امروزه بازار پسند نیست.

جبارزاده بیان کرد: در طول ۹ ماه گذشته بیش از  ۹۰۰ هزار تن محصول تولیدی استان صادر شده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.