کد خبر : 129586
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فوریه 2017 - 2:23

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به یاوه‌گویی ترامپ است/انقلاب اسلامی الگوی کشورهای آزادی خواه در مقابله با استکبار است

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به یاوه‌گویی ترامپ است/انقلاب اسلامی الگوی کشورهای آزادی خواه در مقابله با استکبار است

فرمانده سپاه شبستر با تحلیل وضعیت کنونی ایران اسلامی گفت:امروز انقلاب اسلامی ایران به الگوی عینی برای کشورهای آزادی خواه در مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده است.

به گزارش شبسترنیوز،سرهنگ پاسدار جعفر رزمی در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر ، دهه فجر را مقطع رهایی ملت ایران از فساد وتبعیص وبی عدالتی حاکم درنظام شاهنشاهی عنوان کرد.

وی اظهار کرد:ملت بزرگوار و ولایتمدارهمیشه درصحنه ایران اسلامی با وحدت کلمه وحضور یکپارچه خود با تبعیت ازراه منش امام خمینی(ره) توانست تاریخ ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی را درهم بکوبد .

فرمانده سپاه شبستر افزود امام خمینی (ره) خط بطلانی برنظریات مادی ونظریاتی که دین را بعنوان افیون ملتها می دانستند کشید واسلام ناب محمدی راحیاکرد و ملت ایران توانست ظرفیت بالقوه خود دردهه مبارکه فجر۵۷ به بالفعل تبدیل کند والگویی تمام عیار برای تمامی ملتهای آزادیخواه جهان باشد .

رزمی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت:دشمن با تاکتیکها وحربه های مختلف به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی درجهان است وبه بواسطه حضور همیشه درصحنه مردم این انقلاب الگوی موفقی درجهان اسلام شده است واین نبرد وکارزار بادشمنان انقلاب اسلامی برای همیشه تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت .

وی با تحلیل وضعیت کنونی ایران اسلامی اظهارداشت:امروز انقلاب اسلامی ایران به الگوی عینی برای کشورهای آزادی خواه در مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده است.

رزمی ادامه داد: احساس عزت ، احساس استقلال ،امنیت پایدار ، نفی استکبار از اصلی ترین ثمرات انقلاب اسلامی است و باید در ایام الله مبارک دهه فجر آثار انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شود.

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: حضور پرشور و شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پاسخ محکمی به یاوه‌گویی رئیس جمهور جدید آمریکا است تا جهانیان ببینند این مردم از تهدید کسی نمی‌ترسند .

وی در پایان گفت:۲۲ بهمن امسال متفاوت تر از سال های گذشته است و باید اقشار مختلف مردم با حضور پرشور و فعال در راهپیمایی ،جواب یاوه گویی های دشمنان را بدهند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.