ممممبه گزارش شبسترنیوز جمعی از اساتید بسیجی کشور که به عنوان فرماندهان جنگ نرم در دانشگاههای سراسر کشور فعالیت می کنند، در دانشگاه آزاد اسلامی شبستر حضور یافته و از نزدیک در جریان فعالیتهای فرهنگی و بسیج اساتید این دانشگاه، و پیشرفتهای علمی و پژوهشی این دانشگاه قرار گرفتند.

دکتر سعید مشکینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با عرض خیر مقدم به اساتید بسیجی و فرماندهان جنگ نرم و اظهار خرسندی از حضور این عزیزان در دیار علم و فرهنگ و دانشگاه آزاد اسلامی شبستر، رسالت فرماندهان جنگ نرم را در مقابله با انواع دسیسه ها و هجمه های نرم دشمن خطیر توصیف کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شبستر امروز افتخار یافته تا میزبان فرماندهان جنگ نرم و سربازان عرصه فرهنگی کشور در دانشگاهها شده است و جمع فرماندهان جنگ نرم رسالت خطیری را برای کشور ایفاء می نمایند و امیدواریم که با فعالیت حداکثری این عزیزان در دانشگاهها، شاهد نشاط بیشتر فرهنگی و علمی و کمرنگ شدن جریانهای معاند با نظام آموزشی عالی و نظام اسلامی باشیم.

دکتر اورنگی، رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاههای استان آذربایجانشرقی نیز با تشریح برنامه های مختلف بسیج اساتید دانشگاههای استان، بر ضرورت توجه به موضوعات جنگ نرم در همه ابعاد آن به ویژه در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شد.

فرماندهان جنگ نرم بسیج اساتید کشور پس از بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی شبستر به زادگاه ولایت، شهر خامنه رفتند و از زادگاه پدری مقام معظم رهبری بازدید به عمل آوردند، این اساتید بسیجی که با استقبال شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خامنه مواجه شده بودند، از خانه پدری مقام معظم رهبری، موزه، مزار شهدا و اماکن تاریخی شهرخامنه دیدار کردند.

همچنین آنان با حضور در نماز جماعت شهر شبستر با مردم و امام جمعه و فرماندار و برخی مسئولین این شهرستان نیز دیدار و گفتگو کردند