کد خبر : 129332
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فوریه 2017 - 12:51

نوزاد ۴ ماهه ایرانی بالاخره می‌تواند برای معالجه به آمریکا برود

نوزاد ۴ ماهه ایرانی بالاخره می‌تواند برای معالجه به آمریکا برود

با لغو طرح ضدمهاجرتی ترامپ، نوزاد ۴ ماهه ایرانی که از سفر به آمریکا منع شده بود، می‌تواند در این کشور تحت معالجه قرار بگیرد.

به گزارش شبستر خبر، باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان، نوزاد ۴ ماهه ایرانی که از عارضه قلبی رنج می برد و بخاطر طرح ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از سفر به این کشور منع شده بود، خیلی زود می تواند در آمریکا تحت معالجه قرار بگیرد.

پزشکان بیمارستان کودکان “دواِرن بچر” در اورگن اعلام کردند: این نوزاد و خانواده اش، که بخاطر طرح ضدمهاجرتی ترامپ از سفر به آمریکا بازماندند، هم اکنون برای انجام عمل جراحی اجازه ورود به آمریکا را دارند. انتظار می رود فاطمه و خانواده اش تا چند روز آینده وارد آمریکا شوند.
عموی این نوزاد در گفتگو با شبکه سی ان ان اعلام کرد: والدین فاطمه قرار بود ۵ فوریه در شهر پورتلند در ایالت اورگن با پزشکان دیدار کنند، اما بخاطر سیاست ضد مهاجرتی ترامپ، از این سفر بازماندند.
ماه گذشته پزشکان ایرانی به والدین این نوزاد گفته بودند که در قلب وی دو حفره وجود دارد. نبود امکانات لازم برای درمان این عارضه، مانع از معالجه نوزاد در کشورش شد.
معالجه نوزاد 4 ماهه ایرانی در آمریکا پس از لغو طرح ضدمهاجرتی ترامپ+ عکس
عموی فاطمه حدود ۷ سال است که شهروند آمریکاست و در پورتلند زندگی می کند.
دونالد ترامپ هفته گذشته با صدور دستوری اجرایی، ورود اتباع ۷ کشور مسلمان (از جمله ایران) را به آمریکا برای مدت ۹۰ روز متوقف کرد که این دستور دو روز پیش بنا به درخواست یک قاضی فدرال در سیاتل لغو شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.