کد خبر : 129142
تاریخ انتشار : جمعه 3 فوریه 2017 - 16:05

نباید برخی ها غارت از بیت المال را توجیه کنند/مردم باحضور در راهپیمایی۲۲بهمن سیلی محکمی به دشمن می زنند

نباید برخی ها غارت از بیت المال را توجیه کنند/مردم باحضور در راهپیمایی۲۲بهمن سیلی محکمی به دشمن می زنند

امام جمعه موقت شبستر گفت:چرابایدبه دشمن امتیاز دهیم و چرا باید باپرویی بیایند برای ما خط ونشان بکشند و ان شاء الله با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن و شعار های محکم سیلی محکمی خواهیم زد که از زمین بلند نشوند.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدرضامتقی فر در خطبه های نماز جمعه شبستر با تاکید بر اهمیت تقوا گفت:اگر کسی اهل تقوا باشد، دوست خدا خواهدبود واگر کسی دوست خداباشد ازحرام دوری خواهد بود و هرکس اهل تقوا باشد به خدا نزدیکتر خواهد بود.

وی اظهار کرد:اگر انسان با آرزو زندگی کرده و در فکر این باشد که پست و مقامی به وی خواهد رسید ،دنیا را دروغ می بیند که دروغی این دنیا این است که فریب مطامع می خورد.

امام جمعه موقت شبستر با اشاره به میلاد حضرت زینب(س) افزود:به جهت ایثارگری های حضرت زینب(س) این روز به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است.

متقی فر با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت:از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم  و ایمان مردم بود که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد:ایمان مردم موجب شد مردم در دوران دفاع مقدس مقاومت کنند همانطورکه درطول چندین سال مبارزه با رژیم طاغوت ، خیلی ها در زیر شکنجه جان داده وانقلاب را به پیروزی رساندند.

امام جمعه موقت شبستر سومین رکن اصلی انقلاب اسلامی را وجود رهبری دانسته و افزود:مردم ایران به جهت تبعیت از دستورات امام بودکه به پیروزی واقعی رسیدند و شجاعت بی نظیر و رهبری های امام خمینی(ره)موجب پیروزی شد.

وی اضافه کرد: امام(ره) آن روز فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکند و گفتن این سخنان در آن زمان شجاعت ویژه می خواست که امام خمینی(ره) این شجاعت را داشتند.

متقی فر ابراز کرد: آن زمان میلیاردها بودجه وبیت المال دراختیار امام(ره) بود ولی ریالی از بیت المال استفاده نکردند که و  برخی هاکه بیت المال را غارت می کنند باید توجه کنند که بیت المال خون شهدا است .

وی تصریح کرد:چرا برخی ها غارت از بیت المال را توجیه می کنند و اینکه حقشان است و اینان باید توجه کنند که  امام خمینی(ره) حتی در هنگام خوردن آب شرب از یک لیوان،آب باقی مانده را نیز بعدا استفاده می کردند.

سخنران خطبه های نماز جمعه شبستر با اشاره به ویژگی های کافران بیان کرد:باید توجه کنیم که وقتی دشمنی شب و روز برای ما توطئه چینی می کند ، قابل مذاکره نیستند.

وی اذعان کرد:امام(ره) بارها توصیه نمودند که با آمریکا سازش نکنید وبارها گفته بودند که اینها برای اسلام نقشه می کشند واگر روزی دیدید که امریکا شمارا تعریف می کند باور نکنید و اکنون نیز نباید با کشوری که کارهایش را به یک دیوانه سپرده ومرزهایش را می بندد ،مذاکره کنیم.

خطیب جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد:چرابایدبه دشمن امتیاز دهیم و چرا باید باپرویی  بیایند برای ما خط ونشان  بکشند و ان شاء الله با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن  و شعار های محکم سیلی محکمی خواهیم زد که از زمین بلند نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.