کد خبر : 128750
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 ژانویه 2017 - 9:57

تقابل بهترین‌های لیگ شانزدهم/تراکتور و پرسپولیس به دنبال رکوردشکنی

تقابل بهترین‌های لیگ شانزدهم/تراکتور و پرسپولیس به دنبال رکوردشکنی

تراکتورسازی و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می‌روند که تراکتورسازی برای حضور در کورس قهرمانی باید رکورد پرسپولیس را بشکند. شاگردان برانکو نیز برای ادامه روند خوب خود باید رکورد تراکتورسازی در خارج از خانه را بشکنند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در حالی ۱۷ بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که دو تیم مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ شانزدهم هستند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی به خوبی می‌دانند برای ماندن در کورس قهرمانی باید از پرسپولیس امتیاز بگیرند. سرخ پوشان تهرانی با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به تراکتورسازی صدر جدول را در اختیاردارند و با برد در این دیدار با ۹ امتیاز اختلاف به تیمی مهارنشدنی تبدیل می‌شوند.

پرسپولیس که تا هفته بیستم لیگ شانزدهم یکی از بهترین عملکردهای ادوار لیگ برتر فوتبال را از خود بر جای گذاشته با شکست تراکتورسازی می‌تواند به قطعی شدن قهرمانی‌اش در فاصله چند هفته مانده به‌پایان لیگ امیدوار باشد.

پرسپولیس تاکنون در دیدارهای خانگی خود شکست نخورده و تراکتورسازی می‌تواند با برتری در دیدار پیش رو، رکورد پرسپولیس را بشکند. شاگردان قلعه‌نویی باروحیه‌ای مضاعف به استقبال این دیدار می‌روند تا ضمن کسب برتری در این دیدار ۶ امتیازی، هواداران خود را امیدوارتر کنند.

از سوی دیگر تراکتورسازی نیز تاکنون در دیدارهای خارج از خانه شکست نخورده و پرسپولیس می‌تواند با برد مقابل سرخ پوشان تبریزی، ضمن افزایش فاصله امتیازی، رکورد تراکتورسازی را بشکند.

تقابل تراکتورسازی که عنوان بهترین تیم خارج از خانه لیگ شانزدهم را یدک می‌کشد با پرسپولیسی که بهترین تیم داخل خانه است می‌تواند یکی از باکیفیت‌ترین دیدارهای لیگ شانزدهم باشد.

تساوی پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر می‌تواند ذوب‌آهن را برای صعود به رده دوم جدول امیدوارتر کند. همچنین دیدار دو تیم سرخ‌پوش در دور رفت این رقابت‌ها نیز با تساوی بدون گل به‌پایان رسیده است.

در حال حاضر پرسپولیس با ۲۳ امتیاز و ثبت ۷ برد به همراه ۲ مساوی از ۹ دیدار خانگی خود در صدر جدول بازی‌های خانگی لیگ شانزدهم قرار دارد. تراکتورسازی نیز با همین تعداد برد و تساوی با ۲۳ امتیاز از ۹ دیدار در صدر جدول بازی‌های خارج از خانه قرار دارد.

پرسپولیس و تراکتورسازی در آخرین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ روز یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.