کد خبر : 128457
تاریخ انتشار : جمعه 27 ژانویه 2017 - 11:56

یادواره شهدای تیپ مهندسی ۵۷ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

یادواره شهدای تیپ مهندسی ۵۷ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

یادواره شهدای ارسباران تیپ مهندسی رزمی ۵۷ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، احمد ابراهیمی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، کشور و ملت را از هجمه‌های گسترده استکبارجهانی در امان نگه می‌دارد، اظهار داشت: یادواره شهدای ارسباران تیپ مهندسی رزمی ۵۷ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی با همکاری سپاه ناحیه، فرمانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر و سازمان جهاد کشاورزی استان ۱۴ بهمن‌ماه هم‌زمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حماسه‌آفرینی شهدا انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدهای سخت دشمنان حفظ کرد، افزود: این یادواره استانی به محوریت شهدای سنگرسازان بی‌سنگر منطقه ارسباران که شهرستان‌های اهر، هوراند، ورزقان و هریس ۹ شهید سنگرساز بی‌سنگر در راه اعتلا و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر اضافه کرد: تمامی دستگاه‌ها از جمله متولیان یادواره شهدای ارسباران تیپ مهندسی ۵۷ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر بسیج شوند درحالی‌که اکنون تمامی موفقیت‌ها را مدیون ازخودگذشتگی‌های شهدا هستیم.

ابراهیمی با تأکید بر این‌که جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر در دوران هشت سال دفاع مقدس درحالی‌که امکانات کمتری داشتند ولی با سنگرسازی در مقابل حملات بی‌امان ایستادند و از خاک و ناموس شجاعانه دفاع کردند، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای تیپ مهندسی ۵۷ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی، بهانه‌ای برای بزرگداشت یاد و خاطره دلیرمردان بوده و این یادواره‌ها می‌تواند زمینه آشنایی نسل‌های جوان با ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس باشد.

وی بابیان اینکه مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در شهر و روستاهای بخش مرکزی شهرستان اهر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در ۵۸ مزار شهدای روستایی و شهر اهر با حضور مسئولان در طول ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان اهر عنوان کرد، بیان داشت: در طول برگزاری برنامه‌های دهه فجر برای دیدار با ۳۵ خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان جهت دلجویی و رسیدگی به مشکلات این خانواده‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.