کد خبر : 128150
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 ژانویه 2017 - 12:51

گزارش اقدامات آذربایجان‌شرقی در زمینه “استان عاری از معتاد متجاهر” به مقام معظم رهبری ارائه شد

گزارش اقدامات آذربایجان‌شرقی در زمینه “استان عاری از معتاد متجاهر” به مقام معظم رهبری ارائه شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقدامات آذربایجان شرقی در زمینه استان عاری از معتاد متجاهر به مقام معظم رهبری ارائه شد گفت: رهبر معظم انقلاب از تبدیل استان به عاری از معتاد متجاهر ابراز رضایت کرده‌اند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، سردار محمدعلی نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث آسیب‌های اجتماعی مستقیماً ورود پیدا کرده‌اند و جلساتی به‌صورت مستمر با حضور سران سه قوه و مسئولان عالی‌رتبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسات اخیر به‌صورت مطالبه‌گرانه پیگیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند، افزود: رحمانی فضلی وزیر کشور در چهارمین جلسه آسیب‌های اجتماعی، گزارش و اقدامات آذربایجان شرقی را به ویژه در بحث استان عاری از معتاد متجاهر به مقام معظم رهبری ارائه داد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز رضایت از فعالیت‌های آذربایجان شرقی در مورد استان عاری از معتاد متجاهر تأکید کردند که اقدامات مسئولان آذربایجان شرقی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با معتادان سرلوحه فعالیت‌های سایر استان‌ها قرار گیرد.

نصرتی بابیان اینکه وزیر کشور در سفر به هر یک از استان‌ها، اقدامات پیشگیرانه آذربایجان شرقی را مثال می‌زنند، اضافه کرد: اکنون سیاست‌های آذربایجان شرقی در جهت پاکسازی معتادان متجاهر به‌عنوان یک سیاست کاری مؤثر برای سایر استان‌ها مطرح می‌شود و این موفقیت نتیجه اعتماد و حمایت استاندار آذربایجان شرقی از ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت آذربایجان شرقی از کارآفرینانی که برای معتادان پاک شده از مواد مخدر اشتغال ایجاد کنند حمایت می‌کند، تأکید کرد: ایجاد اشتغال برای معتادان پاک شده علاوه بر این‌که این افراد را از آسیب‌های مواد مخدر دور می‌کند بلکه سبب خودکفایی خانواده‌های آن‌ها می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.