کد خبر : 128074
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 ژانویه 2017 - 12:40

پاپ فرانسیس ورود ترامپ را به کاخ سفید تبریک گفت

پاپ فرانسیس ورود ترامپ را به کاخ سفید تبریک گفت

رهبر کاتولیک های جهان که پیشتر از ترامپ انتقاد کرده بود با ارسال نامه ای ورود وی را به کاخ سفید تبریک گفت.

به گزارش شبستر خبر، باشگاه خبرنگاران به نقل از اینترنشنال بیزنس تایمز، “پاپ فرانسیس”، رهبر کاتولیک های جهان با ارسال نامه ای به “دونالد ترامپ”، رئیس جمهور جدید آمریکا  ورود وی را به کاخ سفید تبریک گفت. وی در این نامه برای خانواده ترامپ و آمریکا رفاه مادی و معنوی آرزو کرد.

وی در این نامه خطاب به دونالد ترامپ نوشت: “امیدوارم خداوند به شما دانایی و قدرت لازم را اعطا کند که بتوانید در این جایگاه نقش خود را به درستی ایفا کنید. در دورانی که بشریت با بحران های جدی انسانی روبروست، امیدوارم تصمیمات شما بر اساس ارزش های معنوی و اخلاقی اتخاذ شود. ارزش هایی که تاریخ مردم آمریکا را شکل داده است.”
ارسال این نامه به دونالد ترامپ یک سال پس از انتقاد پاپ از وی رخ داد. رهبر کاتولیک های جهان پیشتر از دونالد ترامپ بخاطر برنامه وی برای ساخت دیواری در مرز مکزیک به شدت انتقاد کرده بود. پاپ فرانسیس در فوریه ۲۰۱۶ گفت: “شخصی که فقط به ساخت دیوار فکر می کند و نه ساخت پل، مسیحی نیست. من فقط معتقدم این مرد مسیحی نیست.”
ترامپ هم در واکنش به اظهارات پاپ فرانسیس مدعی شد: مکزیک باعث شده پاپ فکر کند که من انسان خوبی نیستم. اگر واتیکان هدف حملات گروه تروریستی داعش قرار بگیرد که همه می دانند این یکی از اهداف نهایی داعش است، من مطمئنم که در آن لحظه رهبر کاتولیک های جهان آرزو خواهد کرد که ای کاش ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.