کد خبر : 128053
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 ژانویه 2017 - 11:29

انتقاد ترامپ از پوشش مغرضانه مراسم تحلیف و کم جلوه دادن تعداد شرکت‌کنندگان

انتقاد ترامپ از پوشش مغرضانه مراسم تحلیف و کم جلوه دادن تعداد شرکت‌کنندگان

دونالد ترامپ از رسانه‌های آمریکایی به دلیل پوشش نامناسب مراسم تحلیف و کم نشان دادن تعداد شرکت کنندگان انتقاد کرد.

به گزارش شبستر خبر، باشگاه خبرنگاران به نقل از واشنگتن‌پست، دونالد ترامپ –رئیس‌جمهور آمریکا- نخستین روز ریاست‌جمهوری خود را به انتقاد از رسانه‌هایی گذراند که مراسم تحلیف وی را پوشش دادند.

 

وی به برجسته کردن تظاهرات مردم از سوی رسانه‌ها معترض است. مردم آمریکا برای ابراز مخالفت خود با دونالد ترامپ که از نظرشان برای سمت ریاست‌جمهوری مناسب نیست به خیابان‌ها آمده‌اند. دونالد ترامپ برای انتقاد از خبرنگاران به دلیل پوشش دادن این اعتراضات به آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) رفت. او خبرنگاران را «دروغگوترین افراد روی کره زمین» می‌داند.

 

شان اسپایسر –سخنگوی کاخ سفید- نیز در این خصوص اعلام کرد رسانه‌ها با پوشش مغرضانه مراسم تحلیف ترامپ سعی کردند تعداد افرادی را که در آن شرکت کردند کم جلوه دهند.

 

ترامپ رسانه‌ها را به نشان دادن فضاهای خالی از مردم متهم کرد. برخی از رسانه‌ها تعداد افرادی که به مراسم تحلیف ترامپ آمدند را ۲۵۰ هزار نفر اعلام کردند. این در حالیست که ترامپ معتقد است تقریباً یک تا یک و نیم میلیون نفر برای شرکت در مراسم تحلیف آمده بودند.

 

اسپایسر در تأیید حرف‌های ترامپ اعلام کرد از پارک نشنال مال تا بنای یادبود جرج واشنگتن تقریباً ۷۰۰ هزار نفر برای تماشای این مراسم صف کشیده بودند.

 

ترامپ که پیش از این همواره به انتقاد از مراکز اطلاعاتی آمریکا پرداخته و حتی آنها را به حزب نازی‌ آلمان ارتباط داده بود، پس از آغاز رسمی کار خود به عنوان رئیس‌جمهور برای قدردانی از جامعه اطلاعاتی آمریکا به مقر سیا در ایالت ویرجینیا رفت. اما این جلسه بیشتر به انتقاد از رسانه‌ها گذشت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.