کد خبر : 127932
تاریخ انتشار : جمعه 20 ژانویه 2017 - 15:31

مسئولین وظیفه دارند پاسخگوی مطالبات مردم باشند

مسئولین وظیفه دارند پاسخگوی مطالبات مردم باشند

سیفعلی محمدزاده گفت:برخی فکر میکنند که اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید با آمریکا دست به دست دهیم در حالی که این ها کور خوانده اند و اگر تمام دنیا جمع شود ایران اسلامی با آمریکا دست به دست نمی دهد.

به گزارششبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر  با تاکید بر اهمیت نماز گفت:واجب است انسان نماز را در اول وقت اقامه کرده و  به خضوع و خشوع در نماز توجه کند.

امام جمعه شبستر با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد:در ماه بهمن اتفاقات متعددی رخ داده که یکی از آنها دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی است و در وضعیت کنونی باید ابعاد این پیروزی بزرگ در بین نسل امروزی تبیین شود.

وی ادامه داد:باید به استفاده از روش های مختلف از جمله هنر،  جوانان و نوجوانان  را با کیفیت پیروزی انقلاب اسلامی و دلایل و عوامل آن آشنا کرد.

محمدزاده عنوان کرد:در دوران ستم شاهی دشمنان تلاش می کردند القا کنند که اسلام موجب عقب ماندگی مسلمانان شده که خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی و پیروی ملت از امام خمینی(ره) این فتنه خنثی شده و مردم اعلام کردند که طاغوت موجب عقب ماندگی شده است.

امام جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت:برخی فکر میکنند که اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید با آمریکا دست به دست دهیم در حالی که اینان کور خوانده اند و باید توجه کرد که اگر تمام دنیا جمع شود ایران اسلامی با آمریکا دست به دست نمی دهد.

وی اضافه کرد:یکی از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایمان مردم و تبعیت از پیام و دستورات امام خمینی(ره) بود و باید توجه داشت که در وضعیت کنونی با تبعیت از دستورات ولی فقیه باید در پایداری و استمرار  راه اسلام ،قرآن و اهل بیت با همدلی و اتحاد تلاش کنیم.

 محمدزاده با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم توسط مسئولین تصریح کرد:اگر امروز مسئولین جواب مردم را نداده و پاسخگوی آنها نباشند راه نفوذ را به دشمنان باز کرده اند.

امام جمعه شبستر افزود:مردم از مسئولین انتظار خدمت رسانی داشته و  مسئولین در قبال مطالبات مردم مسئول بوده و وظیفه دارند که به مردم خدمت کنند.

وی ادامه داد:در زمان جنگ امام خمینی(ره)مردم را در جریان امورات جنگ قرار دادند و امروز نیز مسئولین باید  باید مردم را درجریان امورات کشور قرار دهند.

خطیب جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا خاطرنشان کرد:امنیت فعلی کشور را مرهون خون پاک شهدا هستیم و در وضعیت کنونی باید به مسائل جوانان از جمله بحث ازدواج رسیدگی شود و این جزو وظایف دولت است و باید به جوانان بها داده شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.